• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Röda soffan måste vara bra mot hjärnskakning!

Vad var det i den där soppan nu igen, Blommis?

Själv missade jag ju ridningen i måndags och cirkelgymmet i tisdags pga snöovädret. Igår och idag blev/blir det indoor walking iaf. Känns som jag behöver det efter allt svullande i fjällen

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

Vi lever....men jag vill flytta NUUUUUU!!
    I morgon så ska jag fixa o dona i huset hela dagen så jag har TÄNKT (o hoppas) att vi kan stanna kvar där då.
    O hämta kissekotten på lördagen om det är ok med svärisarna!
    VILL inte ligga i en säng som delar sig när man försöker krama på maken....*muttrar*

Men ja....i helgen så SKA vi flytta in!

Lanovia: STOOOOOOOOR HURRA för en perfekt förlossning! Du är SÅ SUPERDUKTIG!!! *KRAMAR JÄTTEHÅRT*

Blommis: Åhh lilla stackars blompojken!!! Guuu vilken smäll!!! Jäkla snorunge som gör nacksving!

Ni e gulliga som saknar oss!

Det kan dröja sen innan jag får internet att fungera.....telia ska koppla in det på måndag o sen ska ja det fixas o donas lite i datorn o så....ja....ni vet var jag är o att jag tänker massor på er!!!!

O MASSA KRAMAR O TILL ER ALLIHOPA!

• Villemoa

Satans &%#¤%¤¤%%&%¤!! Det verkar bli BOM här
    När jag kom hem från jobbet idag upptäckte jag att det kommit lite blod, jag har ju inte BIM förrän på måndag och jag har ALDRIG haft en kortare cykel än 30 dagar. Faan också! Pardon my French.
    Dessutom har jag ont i halsen och är hes, liiite jobbigt med tanke på att jag ju var sjuk tre dagar förra veckan och att min röst är mitt arbetsverktyg; svårt att undervisa utan röst.

• Daa

Men äsch. Fast som EA (tror jag) sa: it ain't over 'til the red lady sings.
    *visslar försiktigt och nästan ljudlöst*

Villemoa skrev 2010-02-04 18:48:10 följande:
    Satans &%#¤%&#¤¤%%&%¤!! Det verkar bli BOM här När jag kom hem från jobbet idag upptäckte jag att det kommit lite blod, jag har ju inte BIM förrän på måndag och jag har ALDRIG haft en kortare cykel än 30 dagar. Faan också! Pardon my French.Dessutom har jag ont i halsen och är hes, liiite jobbigt med tanke på att jag ju var sjuk tre dagar förra veckan och att min röst är mitt arbetsverktyg; svårt att undervisa utan röst.
  • Villemoa

The red lady is singing

Daa skrev 2010-02-04 19:39:36 följande:
    Men äsch. Fast som EA (tror jag) sa: it ain't over 'til the red lady sings. *visslar försiktigt och nästan ljudlöst*
  • Fru E

Villemoa-j-vla tant!!! Hemskt vad envis hon är mot oss

• Fru E

Sover alla idag!?!

Idag är det budgetarbete som gäller och sedan försöka modellera en motorcykel och en datormus till makens tårtor till jobbet *tålamod var det ja*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...