• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Ninnis-vi kan träna positivt tänkande tillsammans

• Fru E

Villemoa-att jobba är väl som att cykla och sänghalmsaktiviteter de sitter i ryggmärgen

• Fru E

Lanovia-hur går det med lilla E

Daa-har du näsan lite över vattenytan om inte så kan jag pigga upp dig med lite fina muffins eller en tårta

• Hvidbrud

Ninnis: vill du fika sön eftermiddag?

Godmorgon förresten...!
    Hur har det gått för blompojken inatt? Håller tummarna för att han mår bra och läget är stabilt. Det är viktigt att han håller sig i ro. Du får läsa sagor blommis.

Maken kom med sista tåget över bron, buss från svågertorp... Tog ledigt igår för att slippa förseningarna och slasket, så vi hade mysig sovmorgon och långpromenad!

• Daa

Blommis: Oj! Hur mår blompojken idag? *kramar*

Jenny: härligt med beställningen! Wow.

EA: skit för BOM! Vi ser fram emot ett nytt härligt hus för er. *känner lukten av muffins och tårta och häver ivrigt upp hela huvudet över ytan*

Ninnis: är det så stora renoveringar ni gör? Det har jag inte fattat. Spännande. *hjälper Ninnis med positiva tankar: snart kommer gullhunden och snyggmaken hem*
    *tar emot dagens kram*

Lanovia: hur går det med hela stora familjen?

*vinkar till alla*

• Ninnnis

JA! Jag är ensam hemma hela helgen, så en fika blir perfekt för att liva upp mitt sociala liv

Mysigt med sovmorgon och långpromenad!

Hvidbrud skrev 2010-02-04 10:21:25 följande:
    Ninnis: vill du fika sön eftermiddag?
  • Ninnnis

Snyggmaken Ja, det är han faktiskt

Hela övervåningen ska renoveras, den var bara en råvind från början. De sätter in takfönster, isolerar, gör hål i taket, monterar trappa etc etc. Men det blir fint när det är klart!

Daa skrev 2010-02-04 11:51:58 följande:
    Ninnis: är det så stora renoveringar ni gör? Det har jag inte fattat. Spännande. *hjälper Ninnis med positiva tankar: snart kommer gullhunden och snyggmaken hem* *tar emot dagens kram*
  • Ninnnis

Absolut!

Fru E skrev 2010-02-04 10:00:01 följande:

Ninnis-vi kan träna positivt tänkande tillsammans
  • Fjällbruttan

Blomman, stämmer i i kören och hoppas att natten varit bra för er och vi har snott snöandet från er, hoppas jag, för här vräker det ner!

Daa. kramar härifrån med, skönt att du är lite över ytan ibland

Ninnis, damm smiter tyvärr inte... har jag märkt... så du kan lugnt låta det ligga tills hantverkarna är klara, är ju onödigt att städa för mycket, kan nöta på golven

Hvidis, mysigt med sovmorgon!
    Det hade vi med, i omgångar
    jag var upp med stora tjejerna som skulle på skola medns maken och lilla vild sov vidare (han kom hem från jobbet 2 i natt) och sen gick jag upp och somnade om och de smög ner när lilla vild vaknade...

Jenny, grattis till storbeställningen Härligt!!

Ingis, hoho.. vart är du??

Kramen till alla och så finns det varm choklad och vaniljbullar att mumsa, om muffisens tagit slut

• Fru E

Har nyss tagit mig upp ur mini deppigheten genom en promenad i solen och shopping av 4 st pepparkakshjärtformar i olika storlekar . Lagerhaus har verkligen allt! Hade velat ha ännu mindre formar men det verkar inte finnas i affärerna (så att man kan lägga ett litet litet hjärta på en liten muffins)

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...