• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • andbeyond

Jag pluggar fortfarande läkarprogrammet. Tänker testa och se om det verkligen är det jag vill. Inte bara ge upp för att jag är så grymt rädd för att misslyckas. Testa och se utan några höga förväntningar.

Det svåra är att ta sig ut ur lägenheten, har isolerat mig när jag mådde som sämst så det är väl det som är tyngst just nu. Men varje dag blir det lättare. Mitt och maken har blivit lite nykära igen eftersom jag mår så mkt bättre. Lyfter upp mig på små moln så livet ser rätt ljust ut!

• Villemoa

HURRA, lilla Ellen är här! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS lanovia med familj!!

Ja må ha gissat fel på datum men jag gissade rätt på att det var en flicka. Nog känner jag igen en flickmage när jag ser den

• Villemoa

Ååh, får också tårar i ögonen när jag tänker på att få upp bebisen på bröstet. Jag fick nämligen aldrig ha Moa på bröstet när hon föddes för hon andades inte så de var tvungna att gå iväg med henne. Det är min stora sorg, att jag aldrig fick ha henne på bröstet direkt. Det är konstigt, jag var förberedd på att allt kunde hända men inte just att jag inte skulle få ha henne på bröstet.

Duktiga, duktiga lanovia!

Daa: mina måndagar kommer alla vara lika hektiska eftersom jag har samma schema terminen ut. Man vänjer sig.

För övrigt har jag BIM på måndag så om det är nån som känner sig manad att börja vissla så är det dags snart.

till alla!

• passionsblomman