• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Åhh... Vad roligt! Grattis Lanovia!!!
    Det är verkligen girlpower som gäller i denna tråden...

*gråter också lite*

• Jenny står brud 090801

Vi har oxå ett mycket stort hus. Och vi har gjort som er att vi stängt till endel rum så att vi inte värmer upp hela huset. Hela ovanvåningen är stängd så man kan säga att vi bor i 3 rum på nedervåningen för tillfället (ca 1/4 del av huset faktiskt)

Men vi är glada för vedspisen och bakugnen som är i köket de ger mycket värme när vi eldar i dem...

passionsblomman skrev 2010-02-02 12:51:46 följande:
    OK, det var nästan skönt att höra. Vårt hus är ju skitstort dessutom så det är ju inte som när vi skulle värma upp sommartugan precis.(vi har vridit ner elementen till nästan off och stängt till hela tornet så det iallafall blir några färre kvadrat som ska värmas upp.)Ändå tänker jag att ja men fasen vad gött det är när det radas upp strömavbrott i landet, att vi inte behöver frysa ihjäl.Jenny står brud 090801 skrev 2010-02-02 12:47:26 följande:
  • Jenny står brud 090801

ÅHHH Grattis Lanovia!!! Ja girlpower som gäller. Annars har det nästan bara fötts pojkar i min bekantskapskrets den senaste tiden...

• passionsblomman

Åh hoppsan! jag blev så till mig att jag råkade posta blankt!

GRATTIS LANOVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! *gastar i megafonen*

GUD vad underbart!

Men hörni vad ÄR det för girl-power i den här skaran egentligen???

VÄLKOMMEN ELLEN din lilla spillevink! Äntligen är du här!

• Ninnnis

Lilla Ellen föddes för ca. 2,5 timme sedan. Lanovia skriver att "förlossningen var inte ett dugg farlig. Vi är så lyckliga."

• passionsblomman

ÅÅÅH vad härligt! Tänk, lilla knytet på bröstkorgen. *alldeles gråtmild*

Ninnnis skrev 2010-02-02 13:20:40 följande:
    Lilla Ellen föddes för ca. 2,5 timme sedan. Lanovia skriver att "förlossningen var inte ett dugg farlig. Vi är så lyckliga."
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...