• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fjällbruttan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Tårarna bara forsar här, så underbart med en liten Ellen!
    Vad skönt att allt har gått bra, så glad för er skull Lanovia!!!

Längtar så efter att få snusa bebis nu!!
    Njut och mys med maken nu och sköt om er!!!

Pussar och kramar i massor!!!

• Ninnnis

Här snöar och blåser det för fullt... Undrar om min lilla bil klarar att köra hem utan att fastna idag

Har bokat träningspass direkt efter jobbet, men det kanske är lite väl optimistiskt att tro att det ska gå lika fort som vanligt att köra...?

• Ninnnis

Dessutom har jag ont i huvudet. Och insåg just att alla ändringar jag har gjort i mina telefonkontakter raderades när jag uppdaterade telefonen... suck. Har inte ens svägerskans nya nummer, vilket jag hade behövt ny.

Jaja, Ellen har kommit till världen och det är det viktigaste! Coolt personnummer hon får, 100202

• andbeyond

Grattis Lanovia med familj! Härligt!

Grattisgrattisgrattis! Kramar!

• andbeyond

Blommis:
    Det är riktigt bra faktiskt. I alla fall i jämförelse med hur det var, hehe.
    Har börjat plugga lite smått igen, maken fick behålla jobbet så det lättade ju upp helt klart. Umgås mkt med syrran och hennes två flickor. Hon fick en liten tjej i november så i helgen var det mkt mys med 3månadersbebis, snacka om att man blir sugen. Vi tittar lite på större lgh nu sen är det nog dags att börja jaga plus även här. Får nöja mig med att vara moster så länge

Har läst mkt på senaste tiden, så kul med Lanovias bebis! Svårt att kommentera allt annat såhär i efterhand, men jag tänker på er alla ofta.

• passionsblomman

Åh vad skönt att höra att du är på rätt köl så att säga. Jag tänker på dig ofta och jag tycker nog allt att du kan hänga lite med OSS och våra olika småbebisar också nu allteftersom ljuset återvänder här i världen.

Vad GÖTT att maken fick behålla jobbet! Vad pluggar du nu då?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...