• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

jag är också här! Har sagt åt Batman att han får sluta tidigare idag så att han hinner hemm innan stormen når Köpenhamn. Jan ville spela fotboll, men nej, sa ja. Han vill till Haiti och hjälpa också, då sa jag också nej... Jepp, här står jag med kastratsaxen.

Skönt att ha dig hemma igen ninnis'

Ingis: blä för blötsnö och flyttlådshelvetet. Snart snart är ni inflyttade och då ska vi leka! E är så social att jag snart inte räcker till...

• Fjällbruttan

Hej!

Tillbaka efter begravning och datorhaveri... och första jag kollar är om Lanovia är online...
    hmm... kan bli en spännande dag!!

Ska läsa ikapp sen, nu måste jag ut och köra traktor, vi ska ta in ved...

Kramar till er alla!!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2010-02-02 10:21:49 följande:
    jag är också här! Har sagt åt Batman att han får sluta tidigare idag så att han hinner hemm innan stormen når Köpenhamn. Jan ville spela fotboll, men nej, sa ja. Han vill till Haiti och hjälpa också, då sa jag också nej... Jepp, här står jag med kastratsaxen. Skönt att ha dig hemma igen ninnis' Ingis: blä för blötsnö och flyttlådshelvetet. Snart snart är ni inflyttade och då ska vi leka! E är så social att jag snart inte räcker till...
    Japp japp! hihihi de är för roliga de små liven! Blir sura om man inte pratar med dem hela tiden!

Var på babysim i går!!! Såååå härligt o ballan tyckte det var superroligt!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2010-02-02 10:25:02 följande:
    Åh, lanovia! Nu är du precis som spillevinken!
    Hahahaha ja äpplet faller inte långt...eller hur!
  • Sonja68

Snö för mig är vit och torr Tror bestämt ni har en annan sorts snö där "söderut", eller vad tror du Daa?

Så spännande, kanske Spillevinken är på väg ut. Vi väntar på HENNE med spänning

Bruttan, Hej! Hur gick det igår ?

• ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-02-02 10:35:29 följande:
    Snö för mig är vit och torr Tror bestämt ni har en annan sorts snö där "söderut", eller vad tror du Daa? Så spännande, kanske Spillevinken är på väg ut. Vi väntar på HENNE med spänning Bruttan, Hej! Hur gick det igår ?
    Japp..snön här känns som en andrahandssortering ibland... Men hattifnattsnöanadet är mest irriterande!

Förresten, Ninnis har inte hört ngt fr lanovia....o hon har inte heller svarat på hennes sms....
    Spännande värre!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...