• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Leksi

Hej hej!

Swishar in som hastigast för att kolla Lanovias status & det verkar ju onekligen spännande det här!!

Har sjukt mycket att göra på jobbet. Budgeten för 2010 är inte klar, bokslutet har vi inte ens börjat på och nu är det månadsskifte igen!! Förstår inte var januari tog vägen? Kan någon snälla skicka mig mer tid?

Välkommen tillbaka Ninnis! Låter som ni haft en underbar semestervecka!

Kram, kram

• Ninnnis

IIiiiihhhh, det är så spännande med Spillevinken!!!

Snö är ok så länge man är ledig och kan åka skidor eller göra snöänglar, men inte när man måste ta sig någonstans med bilen...

• Daa

Alltså... Lanovia är verkligen inte här. Och hon har inte hört av sig till någon? Hmm... det verkar som att bus-Spillevinken har lite att brås på...

• Daa

*utmattad av Ninnis spammande* Jag har använt alla kramar från förra veckan, så jag tar gärna emot några stycken. Även om friden från igår fortfarande är hos mig.

Spännande med uppdraget. Coolt att du tar det.

Men trist med den missade ridlektionen. Förstår att ordet "sur" är lite för blekt för att beskriva din sinnesstämning.

Det är väl egentligen sånt som jag har emot snön. Att det blir så mycket besvärligare att ta sig någonstans.

• passionsblomman

AHA!
    Äntligen dags för ett äkta; IIIIIIIIIH vad spännande!!!!

Inte ett sådant där jobbigt och förtvivlat spännande med beredskap på besvikelse, utan ett laddat och hoppfullt spännande inför det fantastiska i att en liten människa är på väg att göra entré i stora världen.

Lanoooooovia hur är det och var äääär du? *ropar i megafon*

Klart, lite orolig måste jag bli också: Käre gode Gud, gör så att allt går bra! Det är inte som att gå på ica och köpa mjölk precis att föda barn.

Kommer du inloggandes nu och säger att du bara varit på ICA, då blir det ett fett antiklimax förresten.

• Daa
    Tänkte just nåt liknande.
    passionsblomman skrev 2010-02-02 11:34:38 följande:
    Kommer du inloggandes nu och säger att du bara varit på ICA, då blir det ett fett antiklimax förresten.
  • Daa

*hjärtar*

ingenjörsbruden skrev 2010-02-02 10:23:51 följande:
    Japp japp! hihihi de är för roliga de små liven! Blir sura om man inte pratar med dem hela tiden!
  • Jenny står brud 090801

Spännande det det verkar vara här idag!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...