• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-02-02 09:38:12 följande:
    Yes!*high fivar mig själv och fortsätter jobba lite*
    Tur du kan roa dig!

Välkommen hem!
  • Sonja68

Jag är här, av och till! Stressigt på jobbet vettu´...
    Här snöar det igen. -22 igår och nu snö o blåst. Stormvarning 1 utfärdad.
    T har slalomträning ikväll, få se hur det blir med det...

jag har bytt bil med maken. Han fick ta vår skrutt-Golf och jag kör RAV4:an som är lite högre, större, bredare hjul och 4-hjulsdrift. Rättvist eller hur?! Jag har 5 km till jobbet, han 1,5 mil enkel väg, i skogen.

• ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-02-02 09:57:11 följande:
    Jag är här, av och till! Stressigt på jobbet vettu´...Här snöar det igen. -22 igår och nu snö o blåst. Stormvarning 1 utfärdad.T har slalomträning ikväll, få se hur det blir med det...jag har bytt bil med maken. Han fick ta vår skrutt-Golf och jag kör RAV4:an som är lite högre, större, bredare hjul och 4-hjulsdrift. Rättvist eller hur?! Jag har 5 km till jobbet, han 1,5 mil enkel väg, i skogen.
    Först...brrrrrrrrr!

Definitivt rättvist m bilbyte!
  • Fru E

Tydligen ska det komma ännu mer snö idag/kväll och bli kallt! Vill inte ha mer snö nu....*tjurar*

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-02-02 10:05:15 följande:

Tydligen ska det komma ännu mer snö idag/kväll och bli kallt! Vill inte ha mer snö nu....*tjurar*
    Nä...nu räcker det med snö!!

Fatta hur jäkla jobbigt o extra tradigt det är att flytta när det snöar....slask o allt ska täckas....pluss att det inte går att köra nära ingången pga snöhögar.....

SKÖNT att nycklarna t lgh är lämnade. Håller bara tummarna nu för att det inte ska komma ngt klagomål....
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...