• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hej Fru Bygg.
    Får vi se om du är sanndrömmare.

• Fru Bygg

Hur mår du idag? Fortfarande ont och trött?

• lanovia 08

Känns som förhållandevis bra. Mår illa, men annars inget särksilt. Svullna händer hör ju till normaltillstånd nu....

Hur är det med din förkylning?

• Fru Bygg

Den har väl börjat släppa nu. Igår var första dagen som det kändes ok, så det var en långdragen förkylning. Ella har inte fått ngt än, så jag tror att hon verkar ha klarat sig från att bli smittad.

• lanovia 08

Vad skönt om hon klarar sig.

Gött att du börjar känna dig bättre

• Sonja68

stress, stress, stress. Kikar in och säger HEJ och skickar kramar till dem som behöver.

Lanovia, den 7:e närmar sig... hehe... Spillevinken, tittut

Min äckelbil är på verkstan och nu ringde de och sa att vi måste byta kamrem... 2400 spänn. I o f s trodde jag ett kamremsbyte var dyrare, men det är nog mycket pengar att lägga ner på den där rosthögen Men jag måste ju byta för jag kan ju inte sälja den som den är nu och jag behöver en bil att köra med tills dess vi hittar en annan.

Hej, hej, ha en bra dag alla önskar en luspank Sonja!

PS: Ninnis, hur var de i fjällen
    PS igen: SVERIGE är världsmästare i bandy!!! Gissa om vi hade det livat där hemma igår. Min man surade och jag gick med ett belåtet flin hela kvällen.

• Hvidbrud

He he Sonja, jag tänkte på er igår när jag såg att det var bandy på tv!

Lanovia; min nya gissning är den 11 på min brors födelsedag och att det är en flicka( bara för att det käns som om det är en pojke)

alla tycktecatt jag bar så stor och trode att jag skulle föda typ trillingat i7 månaden. Det är inte heller kul. Skönt med en klok barnmorska!

Mamma har varit på snabbvisit och nu kommer kompis hit. Härligt med besök. I helgen var Batmans bästis här med sina gulliga barn. 2 och 5,5 år. Esther iaktog dem med stora ögon och hon blev en stor flicka av besöket. Var är min bebis blivit av?

• Ninnnis

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Jag hinner varken läsa igen eller kommentera eftersom jag har en del att ta igen på jobbet, men jag vill bara säga att jag har saknat er! Jag har ju haft kontakt med Lanovia, så jag vet att Spillevinken väntar med att komma ut tills BT-tant Ninnis är hemma igen

Har jag missat något? Har någon plussat? *hoppas hoppas*

Sonja, jag såg också bandyn igår, jag tänkte på dig och din man Hehehe...

Vi har haft en underbar semester med massor av snö och kallt (-30 grader som kallast). Skidåkningen är kanon och stugan var superfin med bastu och öppen spis, så vi har haft det sååååå mysigt!

Tyvärr måste ju semestern sluta någongång, så nu är jag tillbaks i vardagen. Killarna är kvar i Sthlm och kommer inte hem förrän nästa torsdag. Nu har jag ju nästan vant mig vid att ha dem hos mig så det känns lite trist. Jaja, den mysiga veckan vi hade kan jag nog leva på fram till nästa torsdag!

• Villemoa

Pust, vilken dag! Här har man haft lektioner i ett och den längsta rasten var på 25 minuter och då skulle jag också hinna äta lunch. Sen var det nån smart unge som tyckte att det var roligt att lägga ett tuggummi på min stol så jag har gått omkring med tuggummi på mina nya svarta byxor....skiiitroligt! Utredning pågår i varje fall.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...