Usch då, Blommis.
Så mycket tyngre det blir när allt gaddar ihop sig mot en på det där viset. Det har varit mycket för dig och familjen på sistone och mycket att grubbla över. Önskar att jag kunde ta över en del av dina grubblerier ett tag.
*kramar om*
passionsblomman skrev 2010-01-30 12:53:55 följande:
Humöret har som för oss alla, med allting att göra. Jag är ganska slut efter sonen/skolan veckorna som mosats igenom, sovr inget vidare just nu, misströstar inför ivf, jobb etc och har PMS. Dessutom blev jag så besviken på min sambo i förrgår när han inte ens kunde säga ordentligt hejdå inför att han skulle åka iväg i tre dagar, utan bara muttrade "godnatt" när jhan gick uppför trappen. Han hade haft en skitdag på sitt jobb. Jag kände mig typ som familjens sophink.Så jag satt uppe och surade och sov halva natten på den röda
soffan.Nu är han ju inte hemma så när jag vaknade trött igår så hade jag ju bara mig själv och tystnaden tills sonen och hans kompis kom hem.Egentligen hade jag tänkt skriva ihop ett underlag för tjejen som ska hjälpa mig med ansökan, men jag var helt off, så jag försökte inte ens.