• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Kollar bandy VM, Sverige-Ryssland. Matchen spelas i en inomhushall i Moskva, Krylatskoje, där var jag och provade mina nya skrillor på nyår då maken hade träning. Jättefin anläggning.
    Sist jag såg ledde SVerige, men nu måste jag kolla igen vad som händer.
    Vore skönt om Sverige kunde tvåla dit ryssarna ordentligt

• Sonja68

Svensk TV visar inte matchen, tur vi har rysk TV också!

• lanovia 08

Villemoa vilken tråkig början på jobbet. Förstår verkligen att det stressar dig. Men inget du kan hjälpa eller göra något åt. Skönt att du verkar må bättre nu ialla fall.

• lanovia 08

Här är jag inte ett dugg klokare vad gäller vattenavgång eller inte. Har pratat med förlossningen de tyckte jag skulle lugna mig och se. Tror inte vi orkar åka in nu heller, är trötta båda två. Får väl se om det ändrar sig till imorgon....

• lanovia 08

Ingis när man väl får en chans att slappna av och känna efter är det lätt att bli deppig även om det inte finns någon större anledning. Hoppas det släpper snart.
    Skönt att ha svärisarna som gosar mkt lilla Bella, men förstår verkligen att ni längtar till ert egna hus nu. Men se till att passa på att vila och återhämta dig under denna tid. Väl i huset kommer ni ju vilja plocka och packa upp.

• lanovia 08

Då var även Ninnis en förlorare i vadslagningen.
    Hmmm... tror inte någon har gissat på idag eller? Jo min man. Får väl se om han får rätt.
    Igår kunde vi inte hålla oss längre utan bäddade åt spillevinken, tänkte att det kanske kan skynda på litens längtan att komma ut.

• lanovia 08

Det känns som denna dag kommer bli lååång. Tänkte jag skulle göra något vettigt idag o inte bara sitta o dra. Kom fram till att vi behöver nya sängkläder och började alltså plocka av de gamla. Jag kom halvvägs innan jag var tvungen att vila. Är så jäkla svullen i händer, fötter, och ben så det gör bara ont och är jobbigt att röra sig. Vad fort svullnaden kom så här mkt tyckte jag inte det var förrän igår.

Jaja nu har jag klagat klart för nu!

• Fru Bygg

Hej Lanovia!
    Du har all rätt att klaga, det är jobbigt att vara gravid på slutet. Det är väl kanske meningen, så att man kan se fram emot förlossningen!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...