• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Jo men det är ju det där med tålamod också. Man börjar ju helst vänta och störa sig några dagar för tidigt.

Daa skrev 2010-01-28 11:37:20 följande:
    Schysst. Mina bara retas. Iofs ska ju indianerna återvända 4-6 veckor efter MF, så det är väl för tidigt att bli irriterad på dem (4 veckor på lördag).EA&MJ skrev 2010-01-28 11:34:40 följande:
  • Daa

Bruttan: skönt att höra att det känns bättre idag. *kramar om*

Vilken fin historia om verkmästaren! Då kan man börja tro på mänskligheten.

• Daa

Ja, särskilt eftersom jag har haft påtagliga indianer-på-gång-symptom i en vecka. Men det kan ju vara min stackars förvirrade kropp som undrar om den kanske inte är gravid trots allt.

lanovia 08 skrev 2010-01-28 11:41:16 följande:

Jo men det är ju det där med tålamod också. Man börjar ju helst vänta och störa sig några dagar för tidigt.
  • Daa

Hmm... det var lugnt här. Lika bra att återgå till arbetet. *lägger luggen tillrätta bakom örat*

• Sonja68
    Daa skrev 2010-01-28 11:36:04 följande:
    Sonja: ja, det är trist att behöva oroa sig för ekonomin. Förstår att det är svårt att lita på din makes objektivitet när det gäller golfen om han är sugen på ny bil. *måste småle lite*
    Nä, eller hur?! Jag får liksom ett hånleende från honom: "Kolla med verkstan vad det kostar... blir nog dyrt det här... hur mycket ska man lägga ner på en rosthög egentligen... verkstan kollar ju förstås inte gratis heller... men gör som du vill du! Jag har verkligen ingen aning. Och tänker inte lägga ner nån mer tid på din bil" Samtidigt som han sitter och kollar bilannonser (på den typ av bil som HAN vill ha) på Blocket... Hmmmmm....
  • passionsblomman

Bilar är en ångestfaktor i livet! Och ett svart penningslukande hål!

Men de är ju desvärre nödvändiga också.
    Sonja, jag vet så förtvivlat väl hur det känns!

Köp din trisslott du. Plötsligt händer det!

• lanovia 08

Kroppen är också en stor ångestfaktor.
    Hur vet man om vattnet har gått eller om det bara är väldigt vattniga flytningar????? Känner inte för en ny tur till förlossning bara för att bli hemskickad igen.

• lanovia 08

Sonja, vad jobbigt med bilen. Känns som maken kör någon slags psykologi på dig. Om man "surar" lite, säger rest my case och tittar på annonser så kommer snart frugan krypandes och ger mig rätt.
    Tycker absolut ni skall satsa på Bingolotto i helgen. Man måste ju satsa för att vinna. Och det kan ju dessutom vara mysig familjeunderhållning.
    Det där med pengar och ekonomi suger verkligen.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...