• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

*lockar fram Jenny med muffins*

Blärk räknade fram vad CSN kommer att kräva av mig detta året, ingen trevlig upplevelse

• Daa

EA: visst känns det lite sådär när räkningarna kommer?
    Nu är jag nog gammal för att ha studielån enbart i det gamla systemet, och det är väl lite snällare än det nya.

• Fru E

Daa-ja det nya ska ju vara avbetalt på kortare tid och skrivs inte av men men.........nu är det bara 200 000 kvar

• Jenny står brud 090801

Hej. Jag är här även fast jag inte har hunnit kommentera så mycket.

Imorgon är min kollega tillbaka på jobbet så blir förhoppningsvis lite lugnare sen... så jag har mer tid att titta in här!

• Jenny står brud 090801

Snöoväder här oxå, så nu återstå att se om man tar sig till jobbet imorgon. Har kollat upp bussarna oxå om det är så att man inte tar sig ut med bilen. Hoppas på att antingen inte mer snö alls så det är lätt att ta sig till jobbet, eller att det är massa snö så man inte tar sig till jobbet alls hade varit skönt med en dag hemma.

Mannen kör ju 17 mil enkel resa så jag hoppas att han stannar hemma imorgon.

• Jenny står brud 090801

Indianerna har hittat hit. Så jag har så j...vla ont i magen. Men det possitiva är ju att pillerna funkade så långt så bara att hoppas att kroppen fattar nu...

• Jenny står brud 090801

Sen får jag väl säga att en kompis till mig fick barn igår, efter 20 dagars väntan över tiden :-O men allt gick bra

• Jenny står brud 090801

Blev bara egoinlägg idag oxå. Men jag tänker på er! Nu skall jag hoppa ner i sängen. Godnatt tjejer

• Sonja68

Jenny, hej! *vinkar*
    20 dagar över tiden ! Herre jösses...

Så bra med indianer som fått fart på kroppen
    Jag ska också gå och sussa. Ska till skolsköterskan med T imorgon bitti. Om min bil startar, annars får vi gå

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...