• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Är imorgon som begravningen är Bruttan?

• lanovia 08

Jag har precis sovit en timme lite drygt, känner mig helt groggy. Har den trevliga "mensvärken" idag också. Tog alvedon imorse för nackont/huvudvärk, men magontet bet de inte på.

Solen skiner, skulle vilja gå ut. kanske skall göra det trots portförbjdudan.

• lanovia 08

Alltså det där med gravid och sjukskrivning verkar ju helt jäkla sjukt. Man får ju bara vara glad så länge man slipper testa på eländet.

• lanovia 08

Bra jobbat. Du kan få lära mig hur man prutar någon gång.

Fjällbruttan skrev 2010-01-28 11:08:34 följande:
    Sonja, helvetesbiljävlahelvete!!Morrar, är så jobbigt när man kanske måste slänga ut pengar som man inte har till nåt som man behöver men inte fattar varför skiten aldrig går!!Kan tala om att jag fick en reperation superbilligt för att jag inte kunde hålla mig utan började storböla hos verkstaden en gång när jg hade min gamla volvo där!Stod och hulkade om  hur fan jag ksulle få ihop pengar när jag var ensamstående mamma... Det var en mycket snäll verkmästare!! Han fick stjärnor i himmlen från mig!
  • Daa

Jenny: skönt att höra av dig. Bra att indianerna hittat rätt( du kan skicka hit dem sen, är du gullig ). Mår du bättre idag?

• Fru E

Daa-du kan få mina för här har värken slagit till i både mage och rygg

• Daa

Sonja: ja, det är trist att behöva oroa sig för ekonomin. Förstår att det är svårt att lita på din makes objektivitet när det gäller golfen om han är sugen på ny bil. *måste småle lite*

• Daa

Schysst. Mina bara retas.
    Iofs ska ju indianerna återvända 4-6 veckor efter MF, så det är väl för tidigt att bli irriterad på dem (4 veckor på lördag).

EA&MJ skrev 2010-01-28 11:34:40 följande:

Daa-du kan få mina för här har värken slagit till i både mage och rygg
  • Daa

Blommis: skönt att luften har rensats nu för blompojken. Det verkar ändå vara konstruktivt det som händer nu. *kramar Blommis med son*

• Daa

Lanovia: Låter klokt att tillbringa dagen inomhus. Blir det vila eller har du några planer?
    Jag har kanske bestämt mig för att jag tror att jag skulle kunna tänka mig att prova vara med som ledamot.

Skämt åsido, det lutar mycket åt att jag tackar ja.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...