• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ankan80

Skickar också en kram till Daa. Såg inte ditt inlägg förrän nu.

Dagen för min förra BF, dvs den 5 sep så hade jag en liten blödning och jag var bombsäker på att det var dags igen. Då var jag i v.10.
    Men lyckligtvis stannade lillankan kvar o bråkar nu med mina revben.

Tycker det verkligen borde komma en hel drös med plus nu i tråden!!!!!

Trevlig afton på er alla! Nu skall jag ner o måla på min gamla spjälsäng.
    Har dessutom varit o fyndat en fondtapet till barnrummet med 75% rabatt OCH maken har godkänt den. *glad*
    Har är rätt kittsig källande färgglada tapeter nämligen.

• passionsblomman

Daa, här får du!

Och förresten alla andra som behöver! Det är flera som har en del att bära just nu...

Bruttan, Ninnis, ja alla. Förresten är den så himla fin låten så den tål att höras för alla och envar.

• lanovia 08

skönt att höra att humöret är bättre Blommis. Som du säger alla har vi dagar när ALLT gå emot oss. Har sambon kommit hem än?

• lanovia 08

*duckar för Blommis and och gömmer mig för vad som förmodligen är en mycket sträng blick*

Blev som sagt ingen middag hos svärisarna igår. Dock var vi båda väldigt rastlösa, trots att jag var helt slut orkade ingen med tanken på att bara sitta hemma och vänta. Så vi bjöd högst spontant hem ett kompispar på kvällen. Blev väldigt lugnt och avslappnat och precis vad vi behövde.

passionsblomman skrev 2010-01-30 12:48:29 följande:
    Lanovia, nu tar du och GLÖMMER allt som är för någon annans skull! Hör du det! Det är typ de här dagarna i ditt liv som det är DU och hur i form du är ochvad du vill /orkar som kommer först.Om bara några dagar är det vad Spillevinken vill som går för allt annat.nu tar du vara på dig, låter din make pyssla om dig och gör INGENTING som inte är helt nödvändigt.Du håller på att ladda upp för en förlossning kvinna!!!*pekar med hela handen och låter jättesträng*
  • lanovia 08

Ankan vad kul att måla spjälsäng.
    Vi har också en gammal, spillevinken blir nog 6e barnet som skall ligga i den tror jag, började hos oss syskon.

• lanovia 08

Visst var det i fredags Bruttan skulle på begravning? Hur gick det för er??? Klarade maken det "bra"?

• lanovia 08

Nej nu skall jag gå och börja med frukost så den är i det närmaste klart när man och hund kommer hem.

Sedan får vi se hur dagen blir. Vi har lite vi vill fixa här hemma men jag har ont i magen så vila kanske vinner...

• passionsblomman

Hihi!

Gud vilken mysig kväll ni hade! Precis sådär ska du göra nu det sista! Bejaka allt som spontant känns trevligt och som gör dig glad.

lanovia 08 skrev 2010-01-31 09:54:14 följande:

*duckar för Blommis and och gömmer mig för vad som förmodligen är en mycket sträng blick*Blev som sagt ingen middag hos svärisarna igår. Dock var vi båda väldigt rastlösa, trots att jag var helt slut orkade ingen med tanken på att bara sitta hemma och vänta. Så vi bjöd högst spontant hem ett kompispar på kvällen. Blev väldigt lugnt och avslappnat och precis vad vi behövde.
  • passionsblomman

Jaaa, de flesta begravningar hålls ju faktiskt på vardagarna. Jag kommer ärligt talat inte ihåg vilken av dagarna det var.

Men nu undrar vi verkligen Bruttan hur du och familjen mår.
    Jag antar att det känns som att ha gått genom en mangel eller något liknande.

*kramar om*

lanovia 08 skrev 2010-01-31 09:56:57 följande:

Visst var det i fredags Bruttan skulle på begravning? Hur gick det för er??? Klarade maken det "bra"?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...