• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Min svägerska är stensäker på att h*n kommer imorgon, får se om ni har rätt.
    Daa skrev 2010-01-31 20:07:33 följande:
    Hej Lanovia! Spillevinken får öka lite. H*n ska ju komma någon gång imorgon, har jag sagt.
  • lanovia 08
    Daa skrev 2010-01-31 20:08:02 följande:
    Bra att du lägger ribban redan nu. lanovia 08 skrev 2010-01-31 20:00:54 följande:
  • Daa

Tja, idag har jag varit igenom nästan hela spannet av känslor, fast inte extremt åt något håll.
    Alltså: har inte varit helt förtvivlad och inte heller helt övertygad om att allt kommer att bli bra. Men glidit omkring däremellan.

lanovia 08 skrev 2010-01-31 20:12:51 följande:

Hur är det med dig idag Daa?
  • Daa

Ibland händer det att man uttrycker sig väldigt klart och tydligt. Andra gånger är det läge att fundera över om det inte är stökigare än vanligt i hjärnkontoret.

Daa skrev 2010-01-31 20:19:41 följande:
    Tja, idag har jag varit igenom nästan hela spannet av känslor, fast inte extremt åt något håll. Alltså: har inte varit helt förtvivlad och inte heller helt övertygad om att allt kommer att bli bra. Men glidit omkring däremellan. lanovia 08 skrev 2010-01-31 20:12:51 följande:
  • Daa

Ninnis: nu har jag inte riktigt koll på när du kommer tillbaka. Ifall det är snart nog för att du på en gång ska få syn på det här inlägget:

HEJHEJ! Hoppas att ni har haft det toppen. *vinkar frenetiskt*

• Daa

Hmm. Det är fullt möjligt att baxa den här tråden förbi 4000-strecket innan helgen är över.

• Daa

Om jag gör ett redigt förarbete, kanske någon annan kan slutföra det på ett snyggt sätt?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...