• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Snö är bra så länge jag inte kör fast och så länge jag inte behöver skotta Jag älskar slalom. Egoist, jag?! Joooo... *rodnar*

• Sonja68

Vi hade sån där härlig pudersnö igår. Torr, torr, fluffig, som virvlar omkring och glittrar som kristaller.

• ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-02-02 10:08:41 följande:
    Snö är bra så länge jag inte kör fast och så länge jag inte behöver skotta Jag älskar slalom. Egoist, jag?! Joooo... *rodnar*
    Snön är helt ok om den kommer i ett svep o sen ligger still o kvar i ett par månader...men det här evinnerliga småsnöandet med någon dm snö hit o dit.....det blir ju bara moddigt på vägarna o snacka inte om trottoarerna....SUCK!
    Igår var jag tvungen att gå ca 3-4 km för att lämna lgh-nycklarna o det var MKT snö på trottoarerna.....shit så svettig jag var! Bra träning iofs!
  • ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-02-02 10:10:47 följande:
    Lanovia?!?! Ho-ho...?!
    Hon har inte svarat på mitt sms o hon har inte uppdaterat sin facebook-sida.....hmmmmm

*håller tummen o hoppas att spillevinken är på väg o att allt är bra*
  • Fru E

Jo snö är fint men att cykla till stationen är att riskera livet varje dag eftersom det ligger modd på trottoarerna. Går jag så tar det säkert en halvtimme med en tung ryggsäck vilket inte är bra för ryggen så därför sitter jag hemma idag

• Fru E

AHHHHHHHHH spännande!

Kanske redan en spillevink ute!?!

Men visst skulle Lanovia messa NInnis när det var dags?

• ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-02-02 10:08:41 följande:
    Åhhh slalom!! Det är superhärligt! Tyvärr så blir det ingen vinterresa i år...o förra året så blidde det inte heller...då hade vi ju varit 3 v i thailand över nyåret......
    Men NÄSTA år! Då blir det nog vintersemester! Maken ÄLSKAR slalom.....far upp o ner för backen som en tossing!
  • Fru E

Var hos akupunktören igår och fick behandling för ryggen, skum känsla att få ström i nålarna på två ställen. ÄN känner jag ingen förbättring men ska gå 3-4 ggr till.

Han är lite rolig och hävdar bestämt att vi inte behöver ivf utan att akupunkturen fortfarande kan hjälpa ett par månader till, dvs göra ivf i maj för då är det 6 månader sen sista akupunkturen i september och effekten avtar.

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-02-02 10:17:33 följande:

AHHHHHHHHH spännande!Kanske redan en spillevink ute!?!Men visst skulle Lanovia messa NInnis när det var dags?
    Mig med trodde jag...men ja...hon kanske är inne o inte skickar ngt förrän de vet att de får stanna.....
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...