• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Min son har örmodligen hjärnskakning!

Han var med i ett "skojbråk" alltså bus och brottning med några grabbar idag, varav en lite äldre. När den äldre inte riktigt la av när en av kompisarna tyckte det var dags att sluta, ryckte min pojk in för att få loss sin polare. Då blev killen irriterad på sonen och tog ett nacksving och dängde honom i backen. Tyvärr halkade han seda och ramlade rakt på min son som nu har en Kalle-Anka-bula av dess nåde i bakhuvudet.

De ringde från skolan så sambon hämtade honom. Nu sitter de och spelar Monopol, medan jag letar nummer till akuten så vi får höra vad de säger.

• Ninnnis

Stackars Blompojken! Han som har haft det så tufft med sparkande tjejer, onda fötter med mera. Krama honom från mig!

• passionsblomman

Han är lite blek om nosen och känner sig yr, men annrs ok än så länge. Jag väntar på att se ifall han kräks. Det brukar vara ett säkert tecken på att det ruskats om lite väl där i knoppen.
    Ni skulle SE bulan!

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Det visade sig bli en ganska bra dag idag ändå, även fast jag fortfarande är sjuk.
    Mannen blev insnöad i morse, så han fick komma in igen och vänta på att det skulle skottas. Då kröp han ner till mig och vi hade lite mys där på morgonen, inte dåligt att börja dagen så Fick förresten veta att mannen brorsa troligen blivit till när mannens föäldrar blivit insnöade, kan ju hoppas att det ligger i generna då

Sen stoppade jag i mig några tabletter så att febern skulle gå ner så jag orkade åka in till stan och sälja in mig igen i barnklädesbutiken. Och det gick jättebra!!! De beställde 15 par byxor och 3 klänningar och 3 skjortor. Vilket är en ganska stor beställning för ett lite mindre hobbyföretag som jag har

När jag kom hem skulle jag skicka iväg beställningar på tyget de ville ha kläderna i. Då visar det sig att det har sålt slut sen igår när jag tittade. Men efter en stunds ledande på nätet och nga samtal så tror jag att jag har hittat ett likadant hos ett annat företag. JIPPI!!

• Jenny står brud 090801

Blomman: *Blåser på blompojkens kalle-anka bula och hoppas att det inte är allvarligt*

lanovia: Vad härligt att höra att förlossningen gick bra. Håller med alla andra om att du var jätte DUKTIG!!

Sonja: Trist med bilen, hoppas att det löser sig utan att du får betala en massa igen. Stå på dig!

Ninnis: Hur är det med dig idag då? Förstår precis vad du menar med att lukta på vovven. Det är konstigt en del andra hundar kan lukta riktigt mycket hund, men min lilla tjej luktar alltid gott

• passionsblomman

Ja man kan ju tycka att det har varit tillräcklig utdelning på minussidan för honom nu.

Jag får läsa ikapp senare ikväll, för de på akuten vill att vi kommer in så de får titta på honom.
    Tror inte det är någon större fara, men det kan ju ta ett tag innan det visar sig. Så bye for now! Ha en fortsatt bra dag alla!

Ninnnis skrev 2010-02-03 14:06:52 följande:
    Stackars Blompojken! Han som har haft det så tufft med sparkande tjejer, onda fötter med mera. Krama honom från mig!
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-03 14:45:40 följande:
    Ja man kan ju tycka att det har varit tillräcklig utdelning på minussidan för honom nu.Jag får läsa ikapp senare ikväll, för de på akuten vill att vi kommer in så de får titta på honom.Tror inte det är någon större fara, men det kan ju ta ett tag innan det visar sig. Så bye for now! Ha en fortsatt bra dag alla!

Håller tummar och tår för Blompojken och hoppas ni slipper sitta och vänta länge på akuten!!

Kramar i massor!

• Fjällbruttan

Fru E skrev 2010-02-03 11:50:05 följande:
    Ninnis-ny visning på söndag men många intresserade, stort hus till billigt pris pga dödsbo.Visst blev det BOM som väntat

Skit för BOM, men hoppas på bättre tur med huset!!

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2010-02-03 12:40:57 följande:
    Och Bruttan; så fin begravning det verkar varit. Och jag blir tårögd över dina flickors sätt att hantera sorgen. Sunt liksom. Men så har de en sund och trygg mor också ♥Vila nu lite och så kan du blicka framåt sen mot det fina som väntar... *vill också snusa bebbe*

Gulle dig, glömde berätta att äldsta tjejen snodde lilla vilds tiger och satt och kramade dem under begravningen, tänk att hon är så stor men ändå så liten ibland..

Tycker inte jag gör annat än vilar just nu... men soffan är ganska skön

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...