• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Hej fru EA! *vinkar*

Häftigt med motorcykeltårta! Du får lägga upp bilder sen. Snäääällaa...?

• Daa

*kramar om*

Villemoa skrev 2010-02-05 08:01:22 följande:
    The red lady is singing
  • Fru E

Daa-om de blir bra så kan det komma lite bilder

Villemoa-lite choklad eller annat gott brukar bota tantens jävlighet lite!

• Daa

EA: ser fram emot bilderna.

Hihi. På tal om att göra motorcyklar kom jag att tänka på kreativiteten som sprutade när vi skulle göra om en vanlig cykel till något som såg ut som en motorcykel i samband med en möhippa.
    Har fortfarande ärr på knät och i händerna.

• Daa

Nu är det fredagsmyyyyys....

Fel av mig. Fredagsstädning är vad det är dags för. *suck*
    (på jobbet alltså. Ny månad: nytt härligt städområde)

• passionsblomman

Hello girls!

Här vare indianer! Och jag toppar indiananfallet med att ha svår kaffeabstinens, extremt söt- och fet- sug (en sötochfetsug-det skulle man ha en tror jag) och så sammanfaller detta med dagen på dieten då det BARA är grönsaker. Alltså inte ens en liten ananasbit att få lite sött av.

OCH hjältemodig som jag är håller jag just på att vära grillade kycklingklubbor åt sonen-som ju måste få riktig mat. Det doftar ganska gott i köket, så sambon gick ut!

• passionsblomman

Sonen är uttråkad och verkar må rätt bra. Tillräckligt bra för att själv vilja gå ut lite och eftersom solen strålar från klarblå himmel tycker jag gott han kunde det bara en liten stund.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...