Haha! Visst ÄR jag? Jag tycker faktiskt det själv också.
Igår fick han fiskgratäng. Sådan där färdig med spritsat mos du vet. Den luktade jättegott där jag satt med min grönsakstallrik...
...faktiskt har vi fuskat lite den här gången, för vi kände att vi inte riktigt mådde bra häromnatten. Magen blir lite kejko kan man säga och jag vågade inte trycka i mig fler morötter och så. Men var hungrig som en varg nför sovdags. Det GÅR inte att somna när magen skriker. Så vi gjorde faktiskt varsin liten macka.
Och igår kokade jag varsitt ägg till kvällsgrönsakerna.
Nu vet jag inte alls om det är mackan och ägget eller om jag barra är helt full av grönsaker i kilovis, men inte tusan har Jag gått ner än iallafall. De där 1,3 kg/dag som pratas om i kuren, de funkar då inte på mig iallafall.
Sambo tappade ju nästan 6 kg förra gången. Medan jag bara tappade något enstaka.Två var det visst ser jag nu när jag tittar efter.
Jag vill ändå tro att det är bra att skippa socker,och koffein, ösa på med frukt och grönt och så får vi se om jag lyckas skärpa till mina matvanor framöver våren nu.
Ninnnis skrev 2010-02-07 10:20:28 följande:
Blommis förresten, oerhört imponerande att laga kycklingklubbor till sonen när du inte får äta dem själv. Det hade jag aldrig klarat! Du är duktig Nu ska jag hem till gudsonen & co och promenera och fika. Kram så länge!