• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis
    Fjällbruttan skrev 2010-02-03 11:24:27 följande:
    men mardrömmen till barnmorska som mötte mig när jag kom ut och skällde ut mig för att jag kastat bindan som jag haft -Den ska man faktiskt ta prov på!!! Hur f-n skulle jag kunna veta det??Jag samlar inte på mina använda bindor
  • Fru E

Ninnis-ny visning på söndag men många intresserade, stort hus till billigt pris pga dödsbo.
    Visst blev det BOM som väntat

• Sonja68

Lanovia: Återigen stort Grattis. Du är verkligen Super woman, snacka om att ta tag i sina rädslor och se vad positivt som kom ut i slutänden. Härligt att höra!! Ta hand om er nu och snusa på Spillevinken allt vad du orkar. Nu måste jag gå och torka glädjetårarna igen...

• Sonja68

Och Bruttan; så fin begravning det verkar varit. Och jag blir tårögd över dina flickors sätt att hantera sorgen. Sunt liksom. Men så har de en sund och trygg mor också ♥
    Vila nu lite och så kan du blicka framåt sen mot det fina som väntar... *vill också snusa bebbe*

• Sonja68

Jag har ringt och bokat tid igen för min bil på verkstan. De bytte ju kamrem (ett par dryga tusenlappar) men den går fortfarande jättedåligt. Liiiiite bättre, men inte mycket.
    Jag ringde och sa att jag inte är riktigt nöjd och att det känns som att de inte gjort "färdigt". Så de skulle kolla på fredag. Men ska jag betala då, undrar jag Känns ju för mig som att de inte gjort ett riktigt fullgott jobb, men samtidigt så skulle det ju inte förvåna mig om de ändå tar betalt för de timmar de ytterligare lägger ner på min skrothög.
    Jäkla skit också!

• Ninnnis

Sonja, bilverkstäder kan vara fula fiskar ibland. Stå på dig! Lättare sagt än gjort, jag vet, men jag håller på dig!

• Ninnnis

Nu har du skrivit det två gånger idag... *hint hint*...

Sonja68 skrev 2010-02-03 12:40:57 följande:
    *vill också snusa bebbe*
  • passionsblomman

Jag vet, det var därför jag skickade dig den extra. Minns vad du sa om en fjäder i vinden...

Fjällbruttan skrev 2010-02-03 11:09:38 följande:

Vi hade den som avslutningsmusik på begravningen, det var jättefint!Tack Blomman!!!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...