• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Men lille Blompojken, hoppas att det har gått bra på akuten!

lanovia: du är så duktig! Hoppas ni alla mår bra!

Sonja: attans bilskrälle!

Bruttan: så fina flickor du har! Blir alldeles tårögd när jag läser om begravningen

Ninnis: jag trivs bra på jobbet, det rullar på. Känns som jag inte alls har varit ledig i två år, jag antar att det går fort att komma tillbaka igen.

Fru E: jädra BOM!

• Villemoa

Men lille Blompojken, hoppas att det har gått bra på akuten!

lanovia: du är så duktig! Hoppas ni alla mår bra!

Sonja: attans bilskrälle!

Bruttan: så fina flickor du har! Blir alldeles tårögd när jag läser om begravningen

Ninnis: jag trivs bra på jobbet, det rullar på. Känns som jag inte alls har varit ledig i två år, jag antar att det går fort att komma tillbaka igen.

Fru E: jädra BOM!

• passionsblomman

"Din son har en rejäl hjärnskakning orsakat av ett stort trauma mot huvudet. Han skall hållas under strikt observatin hela första dygnet, får inte sova ensam och skall väckas flera gånger under natten. Vid minsta tecken på försämring av allmäntillståndet såsom förvirring, kräkningar eller balansproblem etc. ska ni omedelbart ringa ambulans.
    Endast flytande föda första dygnet och fullständig lugn och ro under en vecka. Inga dataspel eller flimriga filmer som stressar hjärnan och definitivt inget idrottande."

Jaha! OK då vet vi.

Nu kan det gärna få låta bli att komma någon mer snöstorm IFALL vi skulle behöva komma härifrån. Imorse gick det inte att få ut bilen utan det fick sottas ett bra tag. Det har snöat kopiösa mängder.

• Ninnnis

Nejmen shit Blommis! Lilla Blompojken! Vilken tur att ni kollade upp det sirekt. Hoppas han mår efter omständigheterna bra och att han kryar på sig omedelbums!

• Ninnnis

God morgon förresten

Igår när jag kom hem från träningen möttes jag av ett stort hål i vardagsrumstaket. Jag trodde hantverkarna skulle säga till innan de gjorde hål för trappan... Med tanke på allt byggdamm så är jag väldigt glad att jag inte städade i förrgår som jag hade tänkt. Renovering och hål i taket måste väl för övrigt vara ett ypperligt tillfälle att tillåta lite skit i hörnen, visst?

• Ninnnis

Blommis, har du skickat in ansökan? När förväntar du i så fall att höra något om jobbet?

Daa, är du vaken och på jobbet? Hur är det idag? *skickar den obligatoriska kramen*

Lanovia, hur känns det? Harni fått sova någonting?

Ingis, du är saknad!

• Ninnnis

Idag är det en vecka tills mina killar kommer hem. *positiva tankar positiva tankar*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...