• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Twinings Voyage Brazilian Baia heter teet (tet? téet? tét? thet?)

Usch, vilken trist historia med kompisen, EA. Hoppas ni får rätsida på det och att det löser sig på bästa sätt för alla inblandade parter. Extra komplicerat med släktband i umgängeskretsen också...

Hålla handen kommer nog att behövas...

• Fru Bygg

Grattis EA! Hoppas du får en underbar dag!

Tråkigt att höra om din kompis. Hoppas det löser sig för er alla. Jag blir så avundsjuk när jag hör om stora tjejkompisgäng, för jag har nästan ingen kontakt med några tjejkompisar längre.
    Hoppas det inte är bara mig det är fel på...

• Fru Bygg

Jag hann inte kommentera mer imorse för Ella vaknade. Nu komemr jag inte ihåg allt jag ville säga men vi får se:

Blommis, du är så duktig som håller din diet (lite får man ju fuska).

Ninnis, nu kommer dina killar snart hem. Låter underbart med en hel vecka tillsammans sen. Skoj med 60-årskalas i helgen!

Ingis, så underbart för er att ha flyttat in i ert nya hus. Men det är ju säkert mkt att göra ändå, med att packa upp allt.

Jenny, kände du min syster?

Daa, klart att man kan tänka sådana tankar. Du vet att vi alla tänker på dig och jag skickar lite kramar till dig!

Kramar till er alla andra som jag glömt!

• Fru E

Som det ser ut nu så kommer nog vi övriga tjejer att fortsätta umgås som vanligt men inte just nu ha en aktiv kontakt med J då hon dels vänder sig till vissa men inte alla och har aktivt valt bort oss ett helt år. Många känslor som är kluvna

Ninnis-ahhh ska se om jag släpper på att inte köpa påste
    Hålla handen kommer jag med att behöva

Fru Bygg-klart det inte är något fel på dig!!!!!!!

• Ninnnis

Klart det inte är något fel på dig, Fru Bygg! Det är nog ganska vanligt att man glider isär med åren, utan att det finns någon egentlig orsak till det.

• passionsblomman

Ojsan EA vilken trist story! Hon verkar vara i en lite vilsen tid av sitt liv den här tjejen.

Fel på dig Fru bygg??? Dumheter!

Själv umgås jag nuförtiden nästan bara med ER och jag är ju ALLDELES normal!

• Daa

EA: så tråkigt med (och för) din kompis. Och så komplicerat det blir med vänskapen när någon drar sig undan sådär.
    Hoppas det ordnar sig så bra som det går.

Har du en trevlig födelsedag?

• Daa

Fru Bygg skrev 2010-02-09 15:04:24 följande:
    Daa, klart att man kan tänka sådana tankar. Du vet att vi alla tänker på dig och jag skickar lite kramar till dig!
    Jag tror som de andra att det inte är något fel på dig. Det händer alldeles för lätt att man tappar kontakten.

Jag har några vänner som bor långt bort som jag skulle vilja ringa, men det känns så tråkigt att göra det nu. "hej, hur är det?" "jo, det är bra. Hur är det själv?" "Tja, alltså... det är lite sådär..." Och sedan kommer hela samtalet att handla om mig. Fånigt att tänka så kanske.
    Eller inte kanske. Det är fånigt. Men det gör ändå att jag inte lyfter luren och slår de där siffrorna.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...