• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Fru Bygg; klart det inte är nåt fel på dig!!

Skönt med lite sovmorgon. Och visst är det härligt att se småttingarnas nyfikenhet på vuxenmat. Roliga grimaser brukar det bli också *hjärtar lilla Ella*

• Leksi
    Sonja68 skrev 2010-02-10 08:46:41 följande:
    Hej Leksi!Hur länge är det kvar nu för dig?
    Är i vecka 30+2 idag så det är inte så himla långt kvar nu. Hörde om en bekants bekant som fick SJU veckor för tidigt i förra veckan! Så vad som helst kan ju hända. Eller så går vi över tiden två veckor... I så fall blir det igångsättning 3 maj! Så senast den 4 maj borde vi ha vår bebis hos oss.

Gick revisionen bra för er?
  • Sonja68

Leksi: Ja, det gick bra. Har inte fått rapporten ännu. Men de var inte här så många dagar som vi beräknat. Så det tar jag som ett gott tecken. Ekonomichefen sitter och syr ihop det sista detaljerna nu och jag avlutade januari igår och försöker hinna ikapp allt som blivit liggande. Känns som att man alltid ligger lite efter...
    Har varit hemma två halvdagar med lilla K som varit hostig.

Bebbe i maj, NICE! Håller tummar att allt går bra.

• Fru Bygg

Leksi, underbart med bebis inom kort. Förhoppningsvis dröjer det ett tag till innan den lilla/lille tittar ut!
    Vet ni om det är en flicka eller pojk?

• Ninnnis
    Daa skrev 2010-02-10 11:41:54 följande:
    Ninnis: imorgon, imorgon, nanana, imorgon... *nynnar*
  • Fru Bygg

Jag behöver lite hjälp. Jag behöver lite tips på bra och relativt billig present till maken. Vi firar inte alla hjärtans dag av princip, men vill ändå ge ngt för denna helgen är lite speciell. Förra året fick vi vårt plus fredagen den 13 feb och det vill jag fira lite i helgen. Ngt bra tips?

• Daa

Åh. Nu har lunchrasten tagit slut igen. *laddar för en energikrävande eftermiddag*

Hoppas ni får en fin eftermiddag.

• Ninnnis

Fru Bygg, jag brukar ofta ge bort någon form av upplevelse. Konsertbiljetter, biocheckar med tillhörande middag, duo-massage eller liknande kanske?

Jag och snyggmaken ( ) firar 11 år på söndag! Vi kommer att börja dagen på hotell efter mosters 60-års fest. Efter hotellfrukosten ska vi fika/luncha med bästa vännen och hennes sambo, sen kör vi hemåt igen. Får nog äta något gott på kvällen i alla fall, kanske borde köpa lite skumpa också? Maken kommer för övrigt att få konsertbiljetter och en skiva.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...