• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2010-02-12 13:45:19 följande:
    Förresten...rackel....jag hade sagt "pisse-putte-bleck"!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-02-12 13:46:29 följande:
    Vad härligt att det känns så bra i huset, Ingis! Det är du verkligen värd. Jodå, svarta faran går som ett spjut, och när jag nu får bromsarna lagade så kan man ju trycka på lite extra

*brrrrrmmmm gör en handbromsvändning med plyschsoffan o utmanar svarta faran på lite race....brmmm brmmm*

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-02-12 13:44:07 följande:
    Jag ska faktiskt smita från jobbet en timme tidigare idag, alltså klockan 14. Det kan jag unna mig eftersom jag jobbade över häromdagen. Makens syster med sambo och dotter är visst hemma hos oss och fikar, så det kunde vara trevligt att hinna träffa dem en sväng innan vi ska hämta min bil. Sen blir det långpromenad av vovven (troligtvis ensam eftersom maken tänkte städa under tiden) följt av fredagsmyyyys ♥
    Härligt! Det är du väl värd!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-02-12 13:48:16 följande:
    Haha, du är inte klok! Skönt att ha dig tillbaks
    Hahahaha ja nä jag är inte klok på någon fläck alls!

Tror ni behöver mig MASSOR! För inte skulle ni väl klara er utan mig o min plyschsoffa?!

• Ninnnis

Om jag inte hinner in mer så önskar jag alla en riktigt trevlig helg, vad ni är gör och vart ni än befinner er! & kram

• Ninnnis

Klart vi inte skulle!

ingenjörsbruden skrev 2010-02-12 13:49:39 följande:
    Hahahaha ja nä jag är inte klok på någon fläck alls! Tror ni behöver mig MASSOR! För inte skulle ni väl klara er utan mig o min plyschsoffa?!
  • passionsblomman
    JAG MED!!!!

*joinar kören*

a wiiiii-ie-i-ie-ie-ie- ee-dummidoeeeeeeee
    Ninnnis skrev 2010-02-12 13:45:02 följande:
    Ja, jag vill också jobba på Daa´s jobb!
  • passionsblomman

Ingis, har Busan lärt sig snurra runt-som en brekdance-are på rygg sådär en massa varv, eller har hon lärt sig vända sig från rygg till mage?

Och GRATTIS till inflytten! Underbart! Och vad snabba ni är. Vi har fortfarande massor av saker i kartonger. Fast det är klart, vi äger ju ingen bokhylla så varför packa upp alla böckerna. (vi har många, många böcker)

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...