• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Mäh.

Daa skrev 2010-02-12 19:30:08 följande:
    Alltså: jag skriver ett endaste inlägg till. Bäst att förtydliga: för ikväll.
  • Daa

Kul idé, Blommis. Det blir nog riktigt bra. Tyvärr står det stilla vad gäller tävlingsförslag för tillfället.

• passionsblomman

Men gud vad snurrig jag är! Bara för detska jag ta mig tusan pricka 5000!

ALLA får äta popcorn så det så. Det är ju fredagsmyyyys...Har ni tänkt på att OLW gjorde det igen-planterade en Svensk slogan för tid och evighet i våra fikarum och familjer. "har ni fest eller" "var ä brudarna´rå?" och "Nu é dé fredagsmyyys-om det så är det sista jag gör"
    Det är inte dåligt av reklamfirman.

• Daa

Tog det dig tills nu att upptäcka det?

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:47:46 följande:
    Men gud vad snurrig jag är! Bara för detska jag ta mig tusan pricka 5000! ALLA får äta popcorn så det så. Det är ju fredagsmyyyys...Har ni tänkt på att OLW gjorde det igen-planterade en Svensk slogan för tid och evighet i våra fikarum och familjer. "har ni fest eller" "var ä brudarna´rå?" och "Nu é dé fredagsmyyys-om det så är det sista jag gör" Det är inte dåligt av reklamfirman.
    Ja, det är faktiskt riktigt bra jobbat när man tänker efter.

Åh, så skönt att jag får äta popcorn. *andas ut*
  • passionsblomman
    JAAA!

*skyller på att jag samtidigt diskuterade födelsedagspresentalternativ med sambon*

Daa skrev 2010-02-12 19:50:40 följande:
    Tog det dig tills nu att upptäcka det?
    Ja, det är faktiskt riktigt bra jobbat när man tänker efter. Åh, så skönt att jag får äta popcorn. *andas ut*
  • Hvidbrud

Hi hi hi står och småfnissar vid spisen. Maken lilla e och baby Björn är i källaren och fixar tvätten.

• Daa

Det måste bara vara en giltig ursäkt.

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:53:02 följande:
    JAAA! *skyller på att jag samtidigt diskuterade födelsedagspresentalternativ med sambon*
  • Hvidbrud

Gärde och längdan. Men vad tusan är det? Åkern?
    Låter som ett jättebra initsiativ blommis!

• Sonja68

Hallå! Jag ska också äta popcorn och ha fredagsmyyyyyyys. Om det så är det sista jag gör

Lägdan? Aldrig hört. Menar du trädan?! Daa, visst heter det trädan va'?!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...