• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

En första svensk OS-medalj nu inom sisådär en timma, vad tycker ni om den beställningen?
    Ropen skalla : CHARLOTTE KALLA!!!!

• Daa

Jaaa!

passionsblomman skrev 2010-02-15 18:46:45 följande:
    En första svensk OS-medalj nu inom sisådär en timma, vad tycker ni om den beställningen?Ropen skalla : CHARLOTTE KALLA!!!!
  • Hvidbrud

Ha ha! Jag är här och din plupp är grön!
    Idag medan jag zumbade för fulla muggar rullade e runt på magen och 3 min senare bar hon på magen igen! Klappa klappa klappa! Hon han innan 6 mån kollen iallafall!
    Oj nu ska någon nanna lite kan jag höra!
    Lanovia; kramar i massor! Glöm inte att ha tålamod med dig själv, stumpan! Det är ok att känna alla möjliga känslor som man inte trodde skulle komma. De försvinner igen. Kram

• Daa

Härligt.
    Är det skoj att zumba?

Hvidbrud skrev 2010-02-15 18:49:46 följande:
    Ha ha! Jag är här och din plupp är grön!Idag medan jag zumbade för fulla muggar rullade e runt på magen och 3 min senare bar hon på magen igen! Klappa klappa klappa! Hon han innan 6 mån kollen iallafall! Oj nu ska någon nanna lite kan jag höra!Lanovia; kramar i massor! Glöm inte att ha tålamod med dig själv, stumpan! Det är ok att känna alla möjliga känslor som man inte trodde skulle komma. De försvinner igen. Kram
  • passionsblomman

Apropå att vara låg så finns det tusen diken att ramla i.
    Just nu är jag i ett redigt krondike. Men det kan jag inte gå in på utan att fläka ut hela min relation på nätet, så det får vara. Men jag utgår från att även ni har era stunder i tillvaron då ni undrat om det verkligen är så här det ska vara.

ÄVEN ni som har världens bästa män.

Jag har en som jag inte vet riktigt vad han är för UFO ibland.

• Daa

Färdigombytt. Inte ens min allra rejälaste sport-BH kan göra studsandet behagligt. Kanske är det ett tecken: jag ska titta på skidor i lugn och ro.

• Hvidbrud

Daa: zumba är faktiskt riktigt roligt! Har dansat samba i flera år, när jag inte har en samba orkester att dansa till får tvn duga! Hade glömt hur underbart det käns i kroppen eder man har dansat sig dyngsur utan att märka det. Behöver jag säga att jag är lagom mör i höfterna?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...