WOW, vilka nyheter! GRATTIS BS!
Och vad nyfiken man blir på att få höra om denna snabba förlossning!! (Det blev väl inte snitt? Lite orolig, då du ju inte ville ha det.) Det verkar ha blivit en lite mer normalstor bebis den här gången också. Rätt så stor skillnad mot Iris. Fast det blir ju stor skillnad om man inte går över tiden förstås. Stort grattis igen!
Frejis, Vad skönt att operationen gick bra! Glömde kommentera detta förut, förlåt!!
Telis, Jag har inte missat att du ska snittas! Tänkte på det sen efter att jag postat. Så för dig är kanske inte mat så viktigt, men jag förstår verkligen att folk tycker att man ska ta med sig det när de åker in. Jag förstår att det står med på folks listor, det var nog mer det jag menade. Självklart hade jag också klarat mig utan all min mat och dryck, men det hade blivit bra mycket mer jobbigt och komplicerat då det blev natt när vi kom till bb, maken inte fick stanna och jag inte kunde gå. Det enklaste är att ta med allt man tror sig vilja behöva tycker jag. Helt enkelt för att göra det så smidigt som möjligt på alla sätt. Man har annat att oroa sig för än om det kommer finnas en vetekudde tillgänglig t.ex. Kanske ska förtydliga att jag inte menar att man bör ta med vanlig lagad mat (även om det nog hade varit bra i vårt fall då maken inte fick någon mat, iofs tillät jag inte honom att lämna rummet ens för att gå på toa... Stackaren! Så mackor hade nog varit det bästa.) utan mer en massa olika sorters snacks, frukt och olika drycker som nyponsoppa etc. Man vet inte riktigt vad man kommer kunna tänka sig att äta/dricka. Snart är det dags för dig!! Spännande!
Sweet, Jag hade inte så ont i ryggen när jag väntade Prinsen. Nu kommer det och går, men det som är sämst är att sitta. Filmen var ungefär som 2:an. Tycker 1:an gjorde sig klart bäst på bio, men det var ju bara den som från början var tänkt som biofilm också. Njöt dock verkligen av att gå på bio med maken. Vi har ju inte barnvakt så ofta, så det gör det mer speciellt när det händer.
Mugglan, 2 månader känns egentligen rätt kort både med eller utan ryggont (så så farligt ont kan jag inte ha!
). Tiden har gått så fort sedan jag slutade att må illa, så jag har inte riktigt hängt med. Jag hoppas att jag åtminstone får gå tiden ut, jag tror jag behöver den tiden mentalt.
Oj, nu ringde grannen och erbjöd Prinsen att komma över dit och leka, så jag nappade på det. De är nästan alltid här, så det blir kul för dem att leka med den andre pojkens saker idag.
Tjing!