• Svar på tråden Tantvarning6
  • Im yours

Hejsan på er!

Jag är såååååååååååååååååå trött, huvudet (panndelen dunkar), o min hals börjar svida. Satt och glodde på dumburken då sonen kommer intassande till tv-soffan, aldeles nyvakenruffsig och feberglansig i ögonen. Han lyckades knö in sig i soffan, och somnade mot mitt bröst. Gud, vad mycket jag älskar den ungen o vilken enorm kärlek som strömmade igenom hela min kropp under timmen som han sov. Är det inte underbart att känna sån kärlek.

Annars så har jag blivit singel, jag orkar inte mera .......... Lasse är ledsen, sårad och förmodligen arg. Egentligen har ju inget hänt, ni vet så man peka ut att det här, o det här ...... Jag kan inte kommunicera med honom, jag orkar inte försöka längre, och jag måste göra ett j-a obekvämt val. Jag mår med andra ord skiiiiiiiiiit! Men, vad fan det handlar ju om hela mitt resterande liv. Jul eller inte ........ folk kommer att förvånas till den milda grad att det bildas frågetecken på deras pannor Ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... det var Liz posttraumala känsloskrik

Dock älskar jag snön som kommit, m ska njuta mycket innan det är dax för slask. Dessutom är jag nöjd med vår julpyntade lya.

Vi skulle ju åka upp till Smilla med familj, men som sagt nu är Robin sjuk ........... så. Ja, det kommer dagar efter jul oxå.

Nu blir det varmt te iaf och jag tänker på er alla. och tycker såååååå mycket om er. Just nu diggar jag den här låten.

• MittiPrickBrud

*kramar också Liz* Jag förstår att det är jobbigt och samtidigt kanske skönt att valet är gjort trots att det var obekvämt. Just innan jul då alla är extra känsliga. Det visar att du är stark och att du orkar lyssna på din egen röst.Bra.

Cantaton, hoppas din röst och hals är bättre! Ger dig en kram också, varm och go. Kul med fler som sjunger och sysslar med musik!

Själv sjunger jag nog mest i bröströst-läge. Är med i gospelkör och sjunger dessutom egen musik, mer åt popvishållet då. Där är det inte så mk huvudklang!

Apropå snö så blir jag glad och upplivad då den kommer. Var ute på en liten snöpromenad nu i kväll bara för att få njuta av den innan den försvinner. Är egentligen dålig och bör vara inne, men SNÖ! Då får man passa på!

• Cantaton

Det är liksom det jag gör Det är därför jag är så deprimerad nu när jag inte har röst. Och jag har ett företagsgig på torsdag och sen ska jag sjunga på julafton också. Så nu får det här se till att bli bra!

MittiPrickBrud skrev 2009-12-15 22:00:18 följande:
    Cantaton, hoppas din röst och hals är bättre! Ger dig en kram också, varm och go. Kul med fler som sjunger och sysslar med musik!
  • Cantaton

Åh är några online? Jag har värsta dilemmat... Jag vet inte alls hur jag ska hantera situationen...

• Sonja68

Didis: GRATTIS!!!
    Liz: jobbigt, jobbigt, jobbigt. Kramar om
    Heloise; jag grät jättemycket när vi sålde min New Forestponny och sedan när jag fick höra att hon var död.
    Och ännu mer när jag var tvungen att avliva min Münsterländervovve. Jag gråter än i dag så fort jag tänker på henne. Det var fem år sedan hon lämnade oss.

Jag har träffat en alldeles underbart trevlig och söt tant idag: Daa

Makens arm har läkt NÄSTAN helt. Lite "luftspalt" finns det fortfarande, speciellt på en sida, men han är nu friskförklarad
    Tjohooooo! Och gästerna överväger att komma EFTER trettonhelgen.
    HOppas, hoppas hoppa!
    NattinattI

• passionsblomman

Didis, må du leva i hundrade år! Visst är 38 en förnämlig ålder? Jag vet för jag har hunnit vara det i nästan ett helt år nu...

*Bjuder dig nådigast tre fantastiska chokladpraliner ur Aletas förnämsta sortiment*

*häller upp skumpa och skålar*

HURRA för Didis på födelsedagen!

• passionsblomman

JUST precis exakt!

För se det snöar ja se det snöar det var ju roligt HURRA!

Aleta skrev 2009-12-15 15:13:50 följande:
    Jag älskar snö hela tiden - det blir så ljust igen!(Fast slask hatar jag, det ska vara lite kallt.)
  • passionsblomman

Aleta, en hund som drar upp morötter?

Än har man alltså inte hört allt!

Alla pralinerna kom idag i en fantastiskt väldoftande låda!
    De ser precis perfekta ut och jag fixar bankgrejen imorgon. Gulle dej, jag är så GLAD!
    Jag kan bara atla om att mitt gottbord i år kommer att bli synnerligen svårslaget.
    Och JO, gottbord är VISST viktigt, ÄVEN om man egentilgen redan är mätt...

Vad läskigt med din lilla flicka förresten! USCH vad hemskt när det är något med barnen! HOPPAS det visar sig vara nada och ingenting!