Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
man kan ju hoppas att det är av "roliga" orsaker som jag mår illa, men det vågar jag inte tro, så då suger det bara!
Kramar om sjuklingarna och önskar bättre tider.
Cantaton, jag vet hur det är att tappa rösten när man vill kunna sjunga, inte kul alls!
Heloise, illamående är alltid pyton , enda som kan lindra det är ju just om det är av roliga orsaker... Hoppas du mår bättre snart!
Nu har jag sovit i typ 2h på soffan... skönt.
När har du BIM? Tanken slog mig att det kanske var "roliga" orsaker som gör dig illamående *håller tummarna*
Nu är jag så orolig!
Lilltjejen har klagat på ont i ryggen i några dagar, hon är bara drygt två år. Hon springer runt och leker och har full rörlighet, men ibland så verkar hon få ont.
Jag ringde BVC i morse och de sa att jag måste ha en läkartid så jag fick en på torsdag. Det är bara det att nu ikväll så syntes det ett rött streck längs ryggraden! Hjälp!
Jag ska ringa imorgon igen och be att få komma tidigare. Hon slog sig och skrapade upp ryggen för två månader sedan, tydligen kan det påverka hur ryggen växer om man har otur.
Sömnlös natt för min del antagligen.
Lilla hjärtat. Hoppas det inte är något allvarligt.
*en trött Sonja tittar in och vinkar*
Helgens aktiviteter avklarade. Ryska, kalas, lussande för morbror med fru och så klä granen.
Vaknade med skallebank på söndagmorgon och beslöt att sova (nåja, halvsova då, flickorna kollade tecknat) till 12:00 Maken var och jobbade.
Så jag hann inte städa huset.
Har fått veta att vi får gäster från Ryssland, en hel familj 2 vuxna och 2 barn på 11 o 12 år, de kommer den 20 och åker natten till den 25 med oss. Tack! Måste städa hela nedervåningen så de kan bo där. Yessss....precis vad jag behövde
Men, men, finns det ♥-rum så finns det... hotellrum hos Sonja. Ja, de måste ju förstås få vara med hos mina föräldrar med vår familj och se hur svennar firar jul också!
Alltså, egentligen är det jättefina människor, våra kompisar, men jag blir bara så trött att alla ska komma när det är som snärjigast.
Idag har vi varit på luciafirande och julavlutning på skolan. T var mamma mus i Mössens julafton och de sjöng så fint sexåringarna. De var jätteduktiga!
Imorgon ska vi till ortopeden och få domen. Har makens arm läkt eller inte??? Vi ska dra iväg och köpa julklappar direkt efteråt. Måste passa på när vi är "barnlösa".
Nu måste jag gå och sova. Ska upp tidigt och jobba lite innan vi åker till residensstaden.
från Ego-Sonja. I löv U all!