Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Okej... vem tränade med personlig tränare igår? Vem kan typ inte röra en enda kroppsdel idag? Det gör så gaaaalet ont!!! Smärta. Och han sa att det skulle bli värst på lördagen. Ska det bli VÄRRE!? Och då har jag ändå stretchat dubbelt - efter passet och på kvällen. Han tyckte jag (efter att ha utfört ett hårt danspass idag) ska "komma till gymmet och cykla lite" imorgon för att rensa ut slaggprodukterna. Eh ok...
(Jag kan avslöja att det inte bara tar i fingrarna att skriva på ett tangentbord. Mina armmuskler värker..!)
haha!! Men visst känns det ändå SKÖNT mitt i all smärta??
Men jag vet vad du pratar om..
Alltså på nåt sätt. Men inte mkt idag
Ja. Visst är det orättvist att man ska få lida för att man redan kämpat och lidit?! :-O
En annan sitter o svullar lussebullar. Har fika på jobbet. Bjuder alla besökare och anställda så det står väl en 150-200 bullar här hos mig.
Canttant: Så skönt med träningsvärk!
Kram tanterna, och grattis Heloise t bilen!
Jo, jag vet hur det är att bråka med hälften hemma. Igår hade lilltjejen klättrat lite på en fåtölj som har väldigt klovänligt, nopprigt tyg. Jättespännande! Men den är ganska ny och maken surade hela kvällen och såg någon politisk debatt på tv och vägrade sänka volymen fast det var jättesent och jag ville sova. Han kunde inte höra om han sänkte! Ja, jag blev arg! Men i morse var allt som vanligt och han gosade med Siena och sa att hon var fin och hon låg i hans knä. Jag blir "med lappadockor" som en av katternas extrapappor brukar uttrycka det!
Nu har jag hämtat pappas bil i Huddinge och sedan kört till Täby där han tydligen hade sina vinterdäck. (Inte så lätt att komma på det när han inte har en aning själv.) Så nu är det bra däck på bilen. Pausar på kontoret och hämtar lite noter till helgens sångengagemang. Ska strax åka till sjukhuset en snabbis innan jag ska iväg på DanceAerobic hur nu det ska gå med denna träningsvärk..!