Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha. Barnvagn på taket? Menar du att det är TAK på Mustangen?!??!? Det kan det ju inte vara! Då är den inget att ha
Mmm men jag tänker praktiskt, tänk på frissan Cantis, cab messar med frillan. Tak är bättre
Hmm... aha. Jag trodde det handlade om snygga bilar
iofs men vår budget tillåter inte riktigt de riktigt snygga, vi får nöja oss med praktiska haha
Har just sett en Ronald Joyce, långärmad råsidenklänning modell klassisk, enkel och hur vacker som helst säljas på eBay för £5. Den gick minst på £900 ny, dvs över 10 000 spänn ...
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=320455810327
Vad tycker ni om den?
Jag har inte ens råd med en praktisk, haha
Jag ska försöka komma ihåg o svara på detta inlägg imorrn. Jag orkade bara inte ikväll.
Nu tycker jag inte alls om den typen av klänningar. Men det var den finaste jag sett av den typen, hittills. Skulle dock aldrig ha den på mig
Hmmmmm..... jag vet att Angelikasen hjälpte nån här i tråden med bröllopsfoton. Tror det var Troll1, så kanske kan du få tag i henne genom att inboxa just Troll1.
Skönt att höra att din pappa kryar på sig Cantaton.
Solde; Använde du Ior i din predikan? El har jag rört till det hela. Coola katter ni har.
Fjällbruttan; Såg att någon söker en tårtexpert här på BT, och vi är många som saknar dig vännen.
Frulle; Det är klart du ska göra ingreppet hos den bästa. Bara det bästa är gott nog min vän.
Heloise; Familjebil ........ var ett tag sedan jag var inne på det spåret. Men mitt hjärtegull Smilla körs omkring i en rekordelig o bastant ny Volvo
Fjosok; Nej, nej, nej .......... men råsiden är snyggt. Sköt om dig.
Själv budade jag in en frisyrbok från 50- talet på Ebay, blir en julklapp till mig själv
Ha en trevlig dag! / Tant Liz