• Svar på tråden Tantvarning6
  • Cantaton

Gör det. Låter sunt. Natti.

Sonja68 skrev 2009-12-08 21:54:58 följande:
    Vet ni, jag har jätteont i skallen och nu värker nacken och axlarna, så jag ska gå och knyta mig. Ha en trevlig kväll allihopa!
  • Sonja68

Imorgon och på torsdag är det körrep inför julmusiken med Janne Shaffer o Co. Ska bli intressant. Älskar Schaffers "Norrland" som vi ska göra.

• Heloise

Nu har Panzer och jag kommit hem ifrån affären och just nu kollar Panzer efter en ny bil, för kanske bebbe= ny större bil haha, fast vår håller på och faller i bitar så vi behöver verkligen en.

Vi ska snart gå och kika på Transformers 2 och äta en macka med sylt och rödbetssallad mmm

• Panzerfaust

Med sylt och rödbetssallad menar hon naturligtvis; Sylta.

Sylt och rödbetssallad känns inte alls särskilt "mmm".

• passionsblomman

Sylta! Det är gott! Det ska jag baske mig köpa hem nån dag. Min sambo äer inte det så det blir inte att det köps så ofta.

• didis

Vete sjutton om jag inte föredrar sylt o rödbetssallad...

Panzerfaust skrev 2009-12-08 22:07:38 följande:
    Med sylt och rödbetssallad menar hon naturligtvis; Sylta.Sylt och rödbetssallad känns inte alls särskilt "mmm".
  • didis

Go´natt go´vänner!

Nu ska jag gå å lägga mig o drömma om tantträffar i sagoslott och helt jaga undan tanken på alla sjukdomar som kan hoppa på en om natten!

• Cantaton

Jag tänkte väl!!

Panzerfaust skrev 2009-12-08 22:07:38 följande:
    Med sylt och rödbetssallad menar hon naturligtvis; Sylta.Sylt och rödbetssallad känns inte alls särskilt "mmm".
  • Cantaton

Sov så gott.

didis skrev 2009-12-08 22:45:25 följande:
    Go´natt go´vänner!Nu ska jag gå å lägga mig o drömma om tantträffar i sagoslott och helt jaga undan tanken på alla sjukdomar som kan hoppa på en om natten!