Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Strålande nyheter ang pappa Cantis!
Vem säger att du inte tar ansvar?!
Du har ju verkligen haft en tung period nu iom pappa och teaterprojekt och allt annat. Sånt tar på krafterna.
Jag ska snart pallra mig iväg på kören, men jag är proppmätt så jag vet inte hur det ska gå !
Men OJ va ni har skrivit här!!! Har ögnat igenom dom sista sidorna!
Bakar lite hallon/Blåbärspaj åt maken medans han nattar Zacken..
I morgon är det möte med dagis. Jobbigt som sjutton eftersom det inte går bra för Zack... Buuuhuuu...
Jag såg att ni skrivit lite om tuttarna. Jag vet att det kan låta fåfängt och onödiga pengar, men jag har verkligen inga bröst. Det är sådant man kan få folk att tro bara!
Jag har nu valt akademikliniken eftersom jag hört att dom är BÄST!! Det kommer att kosta mig ca 47-50.000:- skulle jag tro.
Canta!! Hur är det med pappa??
Daa, hon är 9 år! Hon pendlar mellan att vara världens finaste och gosigaste tjej till att vara en liten dracula med huggtänder!
Jag tycker mest om den gosiga sidan....
Sonja, vacker som en ros!
Jag skrattade när jag läste det där du skrev om din dotter som kläckte ut sig massor av tokiga ord på rysska till farfar!
Herregud, det måste både ha varit hemskt pinsamt men också hysteriskt roligt på samma gång!
Min yngsta hon sa något mycket "angenämt" ord på en middag vi var bortbjudna på, hon var tre år då och tittar på min kusin och säger med hög och klar stämma "pisspotta" till henne. Alla gapade och det blev en riktigt pinsam tystnad en stund!
Ja då förstod jag ju att hon tittat för mycket på Madicken.
Fjosok, var nu rädd om dig!
Passion, det låter som stressrelaterat men kolla för säkerhetsskull upp dina blodvärden. B-vitaminer kan hjälpa, ibland också lite extra kisel som silica. Har man låga järnvärden kan man också tappa hår. Men järntillskott ska man bara ta extra om man verkligen har en brist på det. Hormoner kan också mycket väl spöka.. Nu gjorde jag ingen klokare, men det är några faktorer jag kan tänka mig.
Soldemor, åh vilken nervpers med kissen som var borta. Skönt att den hittades inte alltför långt bort!
Kramar till alla!
Vaddå inte går bra för Zack Mulle? Vad är det som inte går bra!?!
dfk, "pisspotta"?
Pisspotta
Ja, den var bra, hahaha!
Tack för komplimangerna ang fotona. Min kompis är ingen proffsfotograf alls, men jag tycker ändå det var värt att vänta just på hennes foton, för hon har ändå liiite koll på ljus, skuggor osv. På de andras foton var det antingen med en hand här eller ett huvud där, skakeliskak osv.
Nu gäller det bara att välja ut några bra OCH att lyckas med konststycket att redigera. Jag har varken program eller kunskap Vore så kul att kunna ta med sig till familjen i Ryssland och ge i nyårspresent. De hade väntat sig redan i somras förstoringar...
Mulle, vad är det för problem med Zacken?
Tycker ni inte att Fjällbruttan varit tyst länge nu? Jag är orolig!! Någon som har direktkontakt med henne
Jag tror att Bruttan har fjällhäcken full med det julbord de just nu antagligen kör för högtryck. Jag vet att hade jag jobbat nu så hade det bara varit att logga ut och återkomma någon gång i mellandagarna, för det är S-J-U-K-T hur julruschen är i vissa branscher. Gissningsvis är det så även för Bruttan och gravid som hon är lär hon försöka sova lite emellan all matlagning.
Så har jag tänkt hittills. Men nu kan jag inte låta bli att oroa mig ockås bara för det...
Nej men just det! Jag hade ju glömt julborden! Det är säkert därför hon är så osynlig. Nä, oroa dig inte nu Blommis, det var inte min mening... Jag hade bara glömt det där med julborden.
Har druckit lingonglögg nu efter körrepet. Lite skrovlig i halsen *hrm, host-host* Jättegott!
Jobbar hon på restaurang?
Nu ska jag slänga mig i duschen, flörta med maken så kanske han ger mina ömma axlar och nacke massage. Mina axlar är uppe vid öronen nuförtiden
Körledaren frågade varför mina flickor inte var med på Julspexet med Kalle Ankas jul. Jag slingrade mig ur det hela, med en nödlögn. Jag har lite dåligt samvete faktiskt. Men jag HADE meddelat i god tid att de inte skulle vara med.
Men alltså, det blir för MYCKET bara med allt! DAnsuppvisningar, julspel på skolan, lucia, julmusik, ryskafester mm.mm.
Både ungarna och jag måste få VILA. I helgen som var, var vi bara hemma hela familjen och bakade pepparkakor, lagade mat tillsammans och grejade på. Så underbart. Visst julspexet fick stryka på foten, men so what!