• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

hehehe, jag förstår vad du menar.. Jag är lite smått less på dessa barnhälsningar faktiskt.. Det är ju inte ungen som skickar julkortet!!

Nä jag ska göra en sån där Elf your self-grej och skicka electroniskt..

Fjosok skrev 2009-12-12 10:11:06 följande:
    Suck! Har fått tre julhälsningar nu. Alla från småbarnsfamiljer och motivet är alltid detsamma. En halvnaken unge med tomteluva och en text i stil med "God jul från prinsessan Elsa" följt av förädlarnas namn finstilt.Som om jag skulle vara intresserad att få kort från deras unge typ...
  • Kjell Präst
    Frulle skrev 2009-12-12 10:13:58 följande:
    hehehe, jag förstår vad du menar.. Jag är lite smått less på dessa barnhälsningar faktiskt.. Det är ju inte ungen som skickar julkortet!! Nä jag ska göra en sån där Elf your self-grej och skicka electroniskt..
    Elektroniska julkort suger!
  • Villemoa

Tycker att "riktiga" julkort är både roligare att få och ge än elektroniska, men smaken är ju som baken turligt nog!

Jaaa rätt man vann Idol! Mitt under uppträdandet med Agnes ser vi min mans kusin kompa på violin, så coolt och roligt för honom!

• Aleta

Inboxa får du göra.
    Det låter spännande, jag vill gärna veta.

MittiPrickBrud skrev 2009-12-11 19:25:34 följande:
    Hej fina brudarna!Har haft datorstrul och inte kunnat hänga här med er, i vanlig ordning alltså. Men nu står en "nygammal" burk på mitt skrivbord och jag har använt dagen till att göra en egen hemsida, men en som jag tycker förnämlig affärsidé. Dessvärre får jag väl inte länka till den antar jag, eller?Vad anses egentligen som reklam?I alla fall, jag är på g igen och önskar er alla en fin helg!
  • Frulle

JAg håller helt med er.. Elektroniska suger.. MEN elf your self är så fantastiskt roligt!! Jag skrattar så jag nästan kissar i soffan när jag ser dom!!

• MittiPrickBrud

Tittar in och hejar på alla fina tanter...
    har pysslat vidare med hemsidan idag, är så stolt...

I morgon lucia, hur fort får tiden gå!
    Eller egentligen är det faktiskt lucia nu ser jag!
    Ojoj, bara att kasta sig i säng så man orkar upp och lussa då!

kramar godnatt!

• passionsblomman

*tassar in och sjunger*

"Så mörk är natten vid midvintertid-men se; då nalkas Lucia! Hon kommeer den goda med ljuset hit, hon kommer med hälsning om julefrid. Hon kommer med ljus i sin krona"

*ställer fram lussebullar och nybryggt kaffe, lite glögg och pepparkakor och tassar ut igen*

En tindrande luciadag och tredje Advent önskar jag i tanttråden.

• Im yours

Tackar blomman, jag hugger in på lussefikat omedelbartbums. Mums.....

Kramar till alla!

• Heloise

Nu ska Panzer och jag sticka iväg till en fin restaurang här i stan och äta julbord med några vänner!

Men ha en härlig Lucia ladies och farbröder

• MittiPrickBrud

*Lussar in och sjunger en av mina egna julsånger för er*