Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
hehehe, jag förstår vad du menar.. Jag är lite smått less på dessa barnhälsningar faktiskt.. Det är ju inte ungen som skickar julkortet!!
Nä jag ska göra en sån där Elf your self-grej och skicka electroniskt..
Tycker att "riktiga" julkort är både roligare att få och ge än elektroniska, men smaken är ju som baken turligt nog!
Jaaa rätt man vann Idol! Mitt under uppträdandet med Agnes ser vi min mans kusin kompa på violin, så coolt och roligt för honom!
Inboxa får du göra.
Det låter spännande, jag vill gärna veta.
JAg håller helt med er.. Elektroniska suger.. MEN elf your self är så fantastiskt roligt!! Jag skrattar så jag nästan kissar i soffan när jag ser dom!!
Tittar in och hejar på alla fina tanter...
har pysslat vidare med hemsidan idag, är så stolt...
I morgon lucia, hur fort får tiden gå!
Eller egentligen är det faktiskt lucia nu ser jag!
Ojoj, bara att kasta sig i säng så man orkar upp och lussa då!
kramar godnatt!
*tassar in och sjunger*
"Så mörk är natten vid midvintertid-men se; då nalkas Lucia! Hon kommeer den goda med ljuset hit, hon kommer med hälsning om julefrid. Hon kommer med ljus i sin krona"
*ställer fram lussebullar och nybryggt kaffe, lite glögg och pepparkakor och tassar ut igen*
En tindrande luciadag och tredje Advent önskar jag i tanttråden.
Tackar blomman, jag hugger in på lussefikat omedelbartbums. Mums.....
Kramar till alla!
Nu ska Panzer och jag sticka iväg till en fin restaurang här i stan och äta julbord med några vänner!
Men ha en härlig Lucia ladies och farbröder
*Lussar in och sjunger en av mina egna julsånger för er*