• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-12-15 14:36:15 följande:
    Det snöar massor i Stockholms innerstad också
    Uäck! Snön kan möjligen komma som stora, pittoreska flingor på lillejulaftons kväll och sedan vara borta senast till trettonhelgen.
  • Cantaton

Mäh, vad säger du!? Det var snön som gjorde mig lite lycklig.

Soldemor skrev 2009-12-15 14:47:37 följande:
    Uäck! Snön kan möjligen komma som stora, pittoreska flingor på lillejulaftons kväll och sedan vara borta senast till trettonhelgen.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-12-15 14:56:32 följande:
    Mäh, vad säger du!? Det var snön som gjorde mig lite lycklig.
    Tyvärr, hur gärna jag än hade velat dela din glädje, när det gäller snö kan jag det inte! Efter att ha levt 46 år i Skåne har jag en rätt negativ inställning till detta vita elände! Sorry!
  • Heloise

Jag älskar snön i ungefär 1 timme, sen kommer avskyn
    Kallt, halt, det blir skitigt inne och man släpar runt på massa snö överallt! Men fint är det

• Aleta

Jag älskar snö hela tiden - det blir så ljust igen!
    (Fast slask hatar jag, det ska vara lite kallt.)

• Cantaton

Precis!

Aleta skrev 2009-12-15 15:13:50 följande:
    Jag älskar snö hela tiden - det blir så ljust igen!(Fast slask hatar jag, det ska vara lite kallt.)
  • Soldemor

Våga Vägra Vinter! Eller snön iaf! Helt ok om det är torrt och några minusgrader, gärna sol!

• didis

Halloj allihopa!

Tittar in en kort sväng - har varit på Tandvårdsdag hela dagen. Kanonbra föreläsningar med bla David Eberhard (?), han med trygghetsnarkomanin, ni vet (och tillika psykdoktorn vid "konstinstallationen" i våras) och på em en Elvisshow.

Vad är det med silverryggar och Elvis?? Grabben hade inte ens klarat veckofinalen i Idol nuförtiden! Ett fåtal bra låtar, visst, men på det stora hela lika överskattad som Evert Taube (hu, nu svor jag - undrar om jag blir ifråntagen mitt svenska medborgarskap nu??)

Om ett par timmar kommer släkten till min lilla lägenhet för idag fyller jag år! *inväntar hurraropen* Tårta till alla!!