Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Det snöar massor i Stockholms innerstad också
Mäh, vad säger du!? Det var snön som gjorde mig lite lycklig.
Jag älskar snön i ungefär 1 timme, sen kommer avskyn
Kallt, halt, det blir skitigt inne och man släpar runt på massa snö överallt! Men fint är det
Snö, snö, snööööö! Yesssssss!
Jag älskar snö hela tiden - det blir så ljust igen!
(Fast slask hatar jag, det ska vara lite kallt.)
Precis!
Våga Vägra Vinter! Eller snön iaf! Helt ok om det är torrt och några minusgrader, gärna sol!
Halloj allihopa!
Tittar in en kort sväng - har varit på Tandvårdsdag hela dagen. Kanonbra föreläsningar med bla David Eberhard (?), han med trygghetsnarkomanin, ni vet (och tillika psykdoktorn vid "konstinstallationen" i våras) och på em en Elvisshow.
Vad är det med silverryggar och Elvis?? Grabben hade inte ens klarat veckofinalen i Idol nuförtiden! Ett fåtal bra låtar, visst, men på det stora hela lika överskattad som Evert Taube (hu, nu svor jag - undrar om jag blir ifråntagen mitt svenska medborgarskap nu??)
Om ett par timmar kommer släkten till min lilla lägenhet för idag fyller jag år! *inväntar hurraropen* Tårta till alla!!