• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

"Kosse och Bajsa!"

*skrattar fortfarande högt*

Aleta skrev 2009-11-26 20:07:22 följande:
    Tack Passionsblomman, precis vad jag behövde just nu.
  • Sonja68

God kväll tanter. Jag kollar bara in och vänder, är så trött nu. Har varit på körrep tre timmar och nu börjar endorfinerna eller vad de nu heter, de som man blir hög av när man sjunger, gå ur kroppen och jag blir skittrött.
    Blomman, krya på dig! Stapla 8 kubik ved med förkylning...
    Gå och lägg dig kvinna! Bums! Vedhantering är tunga grejer
    Och låt sambon passa upp ännu mer. Det är du värd
    Natti natti!
    zzzzzzzzzzzzz.....ZZZZZZZZZZZ.......zzzzzzzzzzzzz

• MV85

Ställer in nybakat bröd, smör och ost o så klart en stor skål varm choklad, massor med koppar och en flaska mörk rom för dem som känner sig lockade av den i chokladen.

Hoppas ni haft en bra dag. Själv är jag äntligen frisk och har ägnat dagen åt att röja skrivbord, bära ner saker i förrådet, baka bröd och även slappat en del så jag inte blir sjuk igen direkt.

• Sonja68

MV85: Så skönt att du äntligen är frisk
    Om det finns kvar nybakat bröd o ost o varm choklad så tar jag gärna det nu! *mumsar*

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-11-25 19:32:24 följande:
    Solde, hon låter fullständigt underbar!! Men är det inte dags för maken att pussa lite på dig nu som tog hem en så underbar prinsessa  
    Får väl nöja mig än så länge med att han kramas när vi sover. Och att han verkar älska lilla vilding!
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2009-11-27 10:06:58 följande:
    Får väl nöja mig än så länge med att han kramas när vi sover. Och att han verkar älska lilla vilding!
    Underbart! Det var ju det jag visste...
  • Heloise

Åh nu har jag seminarium i konferensrum online. Jag är så himla trött skulle kunna somna när som helst. Men jag kan lika gärna sitta där och nicka som någon annanstans.

• Soldemor
    Bobou skrev 2009-11-25 20:12:24 följande:
    !Solde, sa jag inte att det skulle bli bättre när kissen väl var hemma!
    [/citat]
    Jepp, du är helt klart synsk!