Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Mm, jag tror inte att det är något långvarigt. Ont i halsen o öronen, snuvig och "känner mig sjuk" och trött. Förkylning som väl går över om en stund.
Jag ställde in de två saker jag hade planerat på förmiddagen samt att besöka pappa (han behöver inte åka på fler infektioner...) och troligtvis låter jag ju bli att träna ikväll. Det finns en sak som jag eventuellt gör i eftermiddag, men det beror på hur jag mår då.
Kan ju vara en reaktion på allt som hänt också. Träna ska du absolut inte göra när du är förkyld!! Bättre att stanna hemma och bädda ner sig i soffan med nåt gott att mumsa på
Eller hur Men jag kan inte mumsa på alltför mycket gott...
Nä precis! Även om jag borde hålla mig borta från allt det där mumsandet på goda saker...
Go´kväll i stugorna!
I vanlig ordning har jag inte hunnit läsa bakåt i tråden så kankse klampar jag in som en elefant nu...
Här i Jkpg är det inte bara full tupp, hela jäkla hönsgården är pilo!!
Just nu upptar ett seminarium om spottkörtlarna den mesta tiden av mina kvällar och får jag någon tid över kan jag ju alltid förbereda seminariet om käkleder eller bihålor eller...
Men idag har jag varit o simmat och kan därför unna mig att inte göra något speciellt krävande (dessutom tyckte min handledare att jag valt ut bra fall hittills för examensredovisningen om 2,5 år ).
Nu sitter jag och dricker glögg och äter lussebulle (köpt på Statoil) och lyssnar på min nyinköpta julCD. En DVD med sprakande brasa ingick också som går på min stationära dator och så lyser adventsljusstakarna i fönstren så SNART ÄR DET JUL!!
*skrålar ge mig mer jul jag vill ha mer juuuul*
*sjunger med didis*
...ge mig krimsigare krams och längre långdans och raskare räv på iiiiisen....
tjohej!
sista nattpasset inatt...ååh så skönt! Sen mina damer, bär det av till Deutchland! YAY!
värst vilka gosaker ni mumsar i tråden idag.....vill också ha
....och grötigare gröt...
Tack gode gud att ni finns så man får le lite!!
Jag är piss-sur just nu, karln kommer hem, är grinig, LÄMNAR mig med sin pappa som bara dök upp som gubben ur lådan , (som vanligt!) och sen kommer han hem, lyssnar absolut inte på vad jag säger till honom om julbord och bokningar för familjen(det är lite strul som vanligt eftersom hans föräldrar RÄKNAR med att jag ska boka OCH veta hur dags de vill gå och hur många de är...)och sen drar han totalt fel slutsatser!
Tillslut får jag i huvudet att HAN minsann måste gå och laga mat så lilla vild inte behöver svälta ihjäl för att jag är så jävla sur!
Jamen tack för det!!!!
Och du vet när och vad hon åt till mellis?? Eller???
Jag är så förbannat trött och less så jag bara grinar, och när jag vill gå upp för att komma undan en stund, ja då är jag en jävla surkärring...
JA DET ÄR JAG!!! Nåt mer han vill säga eller??
Förlåt, behövde bara få kräkas!
Han kan f-n stanna hemma imorgon så far jag på ultraljudet själv, vill bara få några timmar ensam just nu!
Cantaton, krya på dig!! Mumsa morötter doppade i vitlökscreme fraiche, nyttigt och bakteriedödande
Mv85, tryfflar är perfekt, men jag som är lat beställde mina hos pralindrottningen
Solde, hon låter fullständigt underbar!! Men är det inte dags för maken att pussa lite på dig nu som tog hem en så underbar prinsessa