Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Håller med dig, Gränsen är lite för tidigt i februari!
Stor stuga med två master bedrooms och sen smårum verkar vara vettigt för er,
har inga kontakter i Hemavan elelr Tärna att förmedla... tyvärr.
Enda jag har koll på är här hemma i byn
Gubben kör pistmaskin för fullt nu så han är lycklig i alla fall,
de döper tom sina pistmaskiner! Just nnu har de en hyrmaskin medans de väntar på den nya som de klurar på namn åt, den förra hette lilla gumman, och den dessförinnan lilla hjärtat!
Känner mig utkonkurrerad av en stor röd maskin med enorma krafter
http://www.hemavanservice.se/sv/boende
Här är en bra länk....
Och snart blir jag väl anmäld för reklam... å andra sidan bor jag inte där och känner inte en kotte som hyr ut nåt...
Jag vill ju ha turisterna till min by
Hej hopp..
Jaha mer smågrisar här nu!? Fy fan.
Själv känner jag att något är på G! Vill INTE nu!! Åker ju till scotland i övermorgon!!
TUSEN TACK Fjällis för länkarna. Hemavan-länken spar jag, den var superbra, precis vad jag var ute efter! *Lägger till den till Mina Favoriter*
Ska googla lite på Kittelfjäll oxå, vet inte så mycket om det stället, annat än att där bor en underbar tant , kanske det är DIT vi ska åka?!
Nä Frulle, nu får du INTE bli sjuk, du ska ju till Skottland och dricka whiskey
Men du hade ju grissjukan tidigare i höst, visst?
Njae jag vet inte.. SJUK var jag ju, men det var säkert5 bara nåt vanligt skit jag hade..
Välkommen, jag har ju stug-koll här
Inboxar dig senare med länkar så jag inte blir strypt av moderatorerna
Vilket jag i oc för sig i så fall förtjänat denna gång
Frulle, drick en whisky!! I förebyggande och i övningssyfte
*Viftar vilt med fjädrar och slår på bongotrummor för att mota bort alla bakterier*
AAAAAAAAAAAeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyy.... hubba hubba hubba...dunk dunk dunk
Nu måste jag jobba. So long, tjejer!