• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

har nyss skaffat mig twitter....nån av er som har det?

• Sonja68

God morgon!

Imyours, du måste vara världens bästa farmor
    Hur långt norrut går turnén, om det inte är en hemlis

Jag skulle gå och sova TIDIGT igår... Hur det gick? Åt fanders!
    Vet inte varför jag har så svårt att komma mig i säng. För egentligen är jag jättetrött. Men jag vill liksom gå ner i varv: dricka te, äta glass, kolla nån kriminalfilm och SEN somna. Sen är jag ju solokvist i veckan, så det är lite trist där i sovrummet

• Sonja68

Nu har jag lämnat min Golf på verkstan. Hoppas de kan fixa de där miljövärdena så att den går igenom besiktningen.
    Och att det inte blir alltför dyrt.

Idag har jag tänkt gå på körrep inför 1:a advent på söndag. Känner att jag bara MÅSTE få sjunga HOSIANNA... Det är så högtidligt och härligt i kyrkan på 1:a advent.
    Har lite problem med barnvakt ikväll bara.
    I värsta fall får töserna följa med på övningen och leka i lekrummet. Och så får jag gå hem tidigare, 18-21 kan bli lite länge...
    Om barnen inte är välkomna till Guds hus, ja då vet jag inte...

• Cantaton

Jag har, men använder inte.

lillabruden skrev 2009-11-26 03:16:50 följande:
  • Sonja68

Cantaton: sjunger du nåt så här i adventstider?

• Cantaton

Nja, jag tappade ju all arbetsstyrka när det var dags att söka den typen av jobb. Jag ska sjunga dubbel på Lucia samt på julafton, men annars faktiskt inte så mkt... Eventuellt sjunger jag lite för patienterna på sjukhuset i helgen. Får se. Just nu är jag ju sjuk och rösten mår inte så bra.

Sonja68 skrev 2009-11-26 12:17:06 följande:
    Cantaton: sjunger du nåt så här i adventstider?
  • Heloise

Japp jag har twitter

lillabruden skrev 2009-11-26 03:16:50 följande:
  • Heloise

Jag har massor att göra i skolan, och borde egentligen vara superstressad, men jag ska vika tvätt och kolla på ett avsnitt av Lie To Me. Mitt liv, mina regler och skolan kan dra någonstans. De får ta en kölapp precis som alla andra och idag hamnar hemmet för skolan.
    Våra lärare har förlorat förståndet, totalt.

• Cantaton
    Heloise skrev 2009-11-26 13:12:20 följande:
    Jag har massor att göra i skolan, och borde egentligen vara superstressad, men jag ska vika tvätt och kolla på ett avsnitt av Lie To Me. Mitt liv, mina regler och skolan kan dra någonstans. De får ta en kölapp precis som alla andra och idag hamnar hemmet för skolan.Våra lärare har förlorat förståndet, totalt.
  • Frulle

Hej alla,

Det är så många som är hängiga och deppiga nu!! Mörka jävla årstid!!

Jag blev dock glad nyss.. Det kom in en kille till mig här i receptionen och TACKADE mig för att jag är så glad och ler! det gör hans dagar lättare sa han!!