Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Lagar mat... väntar... är hungrig...
Å regnet det bara öser ner *trallar*
Dfk: hoppas dotter och man kryar på sig och att ni andra klarar er!
Åh vad jag är glad för våra vänner, det är så att jag gråter, nä stryk det, jag gråter en skvätt. Vi fick ett paket på posten ifrån Panzers kompis J och hans sambo P, det var en jättefin fotobok ifrån bröllopet. De hade skrivit så fina saker i den att jag blir alldeles otroligt rörd.
Panzers kompis A är lycklig med tjejen vars telefronnummer jag fixade på krogen, och hon är jättetrevlig och vi ska iväg och simma imorron.
Alla våra vänner är så otroligt underbara, jag har svårt att tro att vi förtjänar dem alla!!
Heloise: Jag är HELT övertygad om att ni förtjänar varenda en av alla dessa underbara vänner
Kram!
usch va trist Dfk att familjen börjat bli svin-sjuka... Men att isolera dottern är väl inget alternativ!!! Jisses! typiskt män kring sjukdom, dem tål ingenting! Akta så han inte är inbillningssjuk bara....
Har ni tänkt på en sak...alla samlades för vaccin och dem vägrade gå förrän dem fått sitt vaccin....men där var ju hur mycket folk som helst! Var man inte sjuk, klart man blir det då ju!!
Jag har sån ångest nuförtiden...vet inte vad jag vill...jobbigt.
Men fredag bär det av till Lübecks julmarknad över helgen, inklusive dans, bad och massa skojigheter med mina vänninor!
nu har jag inte läst ikapp men hoppas att allt är bra med er!! kramar
Ååååå jag vill oxå åka på julmarknad i Lübeck med min kärlek! Nu blir jag avis... men unnar dig så klart det
Sonja, jag har inboxat dig. / Liz
Hej Liz jag har svarat dig
Fredag närmar sig och jag har inte riktigt bestämt mig ang kläderna. Men det lutar åt den lilla svarta.
Måste bara hitta accessoarer.
Dfk: hur är det med familjen och dig själv?
Lübeck, dit vill jag också åka nån gång!
Här har ALL snö regnat bort och det är KOLSVART, dag som natt. NJa, eller halvskumt ett par timmar på dagen då...
Är det konstigt att man är trött? Men, det lustiga är att efter 23 så blir jag pigg igen och det är då jag börjar ladda tvättmaskinen, vattna blommorna osv.
Förmodligen för att det är trist att sova ensam...
Vill liksom inte gå och lägga mig i den där stora, tomma sängen.
Ha en bra dag tanter o tantfans!
Tjing, vaken tidigt idag för lilla vild är hemma md mamma och myser...
Ljusen är tända och adventsstjärnorna glittrar, och det är sådär alldeles lagom skumt så man inte kan se dammtussar, MYCKET BRA!!!
Sonja, glöm inte gratta K idag, såg på Bolibompa i morse att hon har namnsdag!
För övrigt vart jag vidrigt avundsjuk på din ansiktssmörja
Själv fick jag fotmassage av gubben igår och tvingade han sen att massera mina axlar, jag sov som en liten gnu i natt!
Grisar med snuva gillar vi inte, men män som gnäller är banne mig värre!
Dags att isolera karln ett tag och så säger du att nä USCH, jag vill inte bli smittad!! Du måste sova i garderoben lilla gubben för jag och dottern ska ha stora sängen
Hoppas allt går bra för er! kramar!!!
Kramaen till alla som jag glömt kommentera eller skriva till.... tyvärr funkar inte hjärnan bättre för att jag sov i natt...
God morgon Fjällis!
Ja, jag kom på det att det är ju ingen ide att storstäda innan jul, för det är ju så mörkt ändå så ingen ser hur dammigt och skitigt det är Bättre att städa EFTER jul, när det börjar ljusna litegrann!
Jo, vi har grattat Lilla K. Fröknarna på dagis kramade om henne när hon kom. Hon blev så glad
Jag är skämmigt dåligt bevandrar i Västerbottens fjällvärld, men måste ändå fråga; Är Hemavan och Tärnaby långt från er
Vi är lite sugna på att åka dit med våra vänner som kommer från vårt stora grannland i öster, nån gång i februari. Vet inte var bästa skidåkningen är. Försökte kolla på lite boende också, men hade svårt att hitta stugor/lägenheter för typ 10 pers. Måste kolla vidare.
Kram!
Tärnaby är 11 mil ifrån, hemavan 13....
Men Kittelfjäll är bättre Förstås
Kolla stugor på Blocket, där kan man hitta mycket! Eller Hemavans stugservice, tror jag det heter, de förmedlar stugor.