• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Bobou, mina innerligaste kramar och varmaste deltagande! Jag hoppas ni som familj får dagar av närhet och gemenskap nu i allt detta.

• TinkerBelle

Håller verkligen tummarna för dig!
    En artikel vore ju toppen reklam.

Cantaton skrev 2009-11-24 11:59:25 följande:
    Jag fick ett samtal från Sthlm city idag om att annonsera till VÄLDIGT förmånligt pris i samband med deras bröllopsspecial i januari. Tog faktiskt det erbjudandet, för det var riktigt bra. MEN det roliga var att hon som ringde tyckte att min idé och verksamhet var toppen, varför hon skulle tipsa redaktionen om den och se om de kunde skriva en artikel om min solistverksamhet i denna bröllopsspecial! Hoppas hoppas.
  • Cantaton

Ja, det vore det!

TinkerBelle skrev 2009-11-24 12:36:04 följande:
    Håller verkligen tummarna för dig!En artikel vore ju toppen reklam.
  • Sonja68

Cantanton: Kanonkul, hoppas det blir ett reportage också!
    Tinker; Vilken insats du gjort imorse! Starkt jobbat.

Jag har varit på nån sorts ansikstbehandling med rengöring, "smorning", ansikts, skalp o nackmassage, och bearbetning med nån apparat som jobbar med + och - poler och ska göra underverk för huden. Humbug förstås, men det var gratis för mig och fatta hur j*a underbart att bara få ligga och bli ompysslad i en hel timme!!! *ryser av välbehag*

• Panzerfaust
    Frulle skrev 2009-11-24 12:49:04 följande:
    Åååå dom bodde i mitt område. Jag såg dom 2 gubbarna varje dag när vi gick till dagis! Så himla söta och trist med dödsfallet!!

Hygglig hjärtvärmare