Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hej på er tanter,
Jag har mest gått runt och plockat hela dagen här hemma.
Har ingen lust att öppna mailen alls.
Har mått illa hela morgonen och bara fått i mig te, vatten och drick yoggi. Funderar på vad jag ätit som kan ha varit dåligt.
vill ni gaska upp er tycker jag ni ska läsa denna halvhysteriska tråd på FL:
www.familjeliv.se/Forum-4-288/m48894037.html
Vet inte om jag ska skratta eller bli arg, men en sak är säker farmodern är galen...
Hej Tinker!
Illamående... hm....
Hoppas du känner dig bättre snart.
Heloise; glömde säga att rött svart och vitt låter hur snyggt som helst! Om jag vore modig skulle jag ta röda luckor. Så härligt
Men via luckor med svart kakel/mosaik och röda detaljer skulle jag ta om jag ville köra "safe".
men hallå... ja farmodern är fullständigt galen om man läser igenom tråden... Usch.
Ja, den där farmodern måste ha minst en skruv lös! Herregud!
Nu ska jag gå och äta gräddtårta. Min kollega fyller 45!
Tss
Men när jag ser hela senariot framför mig så kan jag inte låta bli att fnissa samtidigt som jag lider med mamman.
Det hela låter alldeles för hysteriskt för att vara sant.
Skulle nog själv blivit tokig och slängt ut kä**ingen med huvudet först...
Saknar ingen längre ...
... bara så ni som visste nu vet ...
... typ
Kram Sonja, ibland så blir det för mycket bara.
Snygg topp till jeans funkar väl alltid förresten? (Ingen koll, men tycker att det ser bra ut.)
Cantaton, bra att du har sagt ifrån.
Krya på dig MV85!
Fjällbruttan, pappersarbete! Ännu värre än att städa! Jag önskar att jag var lika duktigt.