Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hopp... nu har man börjat friskna till lite tror jag.. har just spenderat närmare en timma med att omorganisera min bokhylla (!) och slänga saker... Har fått ihop ungefär en halv svart sopsäck. Märk väl, jag bor på 28 kvm.... O då har jag inte öppnat en enda garderob eller ett skåp, inte ens en låda... hjälp...
Jag har för mycket saker!
Hmmm... sådär.. nu har jag städat badrumsskåpet oxå... Slängt en massa gamla parfymer som jag ALDRIG använder längre. Sånt som stått i badrumsskåpet i 5-6 år minst... Även gamla ansiktskrämer och annat spännande som man kan hitta om man rotar lite.
Oj, MV, vad du städar sent!
Min morfar dog i natt, för några timmar sedan. Nu har jag bokat flygbiljetter till imorgon fm, hämtat väska i förrådet och packat. Och varit ledsen... Egentligen förstod jag hur det skulle gå, så att efter att jag gått och lagt mig runt tolv låg jag och bara grät tills mamma ringde runt två. Nu känns det bara helt tomt i bröstet och i huvudet.
Jag bor ju med min syster och det är skönt att ha henne här. Skönt att vi kan åka tillsammans imorgon. Fast tungt att ge henne det beskedet. Önskar att min pojkvän inte var så långt bort... Men nu är vi för en gångs skull vakna samtidigt, så jag ska skypa med honom snart (när han hunnit hem från jobbet).
Stora myskramar till dig!!! Tänker på dig...
Godmorgon!
Bobou; Sånt är inte skoj, kramar till dig.
Sonja; Den lilla svarta står sig förträffligt Jag blev nyfiken på moccakjolen, Jimmy Choo puttade in några klänningar i mocca till H&M förra veckan så ............. Och ha så himmla roligt på Folkan.
Thinker; Fy sjutton vilken scary farmor.
Hörni, undrars om det vädret/årstiden som gör några av oss trötta o allmänt nedslagna. Mmmmmmmmmmm ............. hoppas, hoppas det går över.
Kramar från en farmor som ska skicka upp adventsjulklappar till barnbarnet. Japp, för mig är det ordning på
Boubou: Här är en jättetröstkram! Tänker på dig!
Här i hemmet härskar just nu ett bedrägligt men rätt skönt lugn. När maken kom hem ïgår och fick se Siena började han med samma gamla fraser som förut, men jag kontrade bara med att jag var ohjälpligt förälskad...och efter ca 5 min tog han henne i famnen'ä (hon skre´v just det där ä:et) och sedan var hon liksom accepterad, någotsånär. Han ler iaf med ögonen när han ser på henne. Tramsigast har Amaretto varit. Han är rädd för henne och fräser och väser. Han är liksom bara 15 ggr så stor...maken tog till och med upp henne i sängen i natt, som om hon inte skulle klara det själv! Jag kan dessutom upplysa om, att jaktsäsong för sängmöss är kl 04.50 på morgonen. Jag har inte sovit jättemycket inatt men jag är så där fånigt jättelycklig och trött. Kommer nog mest gå runt och titta på henne. "Den lilla katten" som maken säger. Hoppas han fortsätter vara så här. Sienas charm är tydligen oemotståndlig!
Bobou jag beklagar sorgen. Ta hand om dig nu.
Babou styrkekramar till dig!
*stor kram*
Bobuo, massor av kramar til dig oc hoppas att allt går bra idag, även om det är skitjobbigt! Tänker på dig!
Sonja, även jag är en svart typ, men som Cantaton sa, det är snyggt att piffa upp med lite silver eller guld eller annan färg...och glöm inte röda läppar
Solde, charm överträffar allt
Hmmmm...hon verkar jaga då lilla vild drömmer som mest, lilla vild kanske har sängmöss??
Cantaton, roligt att höra om pappa Vi fortsätter hålla tummarna här för er!!
Nu ska jag jobba en stund igen, idag är det skatteverket jag ska leta papper från, sen ska jag sortera papper och lägga i min nya byra som jag monterade igår! Därefter ska jag på jobbet och göra en beställning så firmafesten vi ska utfodra på lördag har nåt att stoppa i magen
Kram till alla