Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Bobuo: Beklagar verkligen sorgen!! Just den delen av livet är så jäkla tråkigt!!!!
Åh vännen!
Massor av kramar till dig...
Vad skönt att höra!
Du ser "dammtussen" smälte hans hjärta....
Bobou: beklagar sorgen. *kramar om*
Bobou; Beklagar sorgen och skickar stora kramen till dig.
Cantaton: Så skönt att det verkar vara gott gry i pappsen!
*vinkar till alla och stressar vidare*
God middag tanter,
Jag har haft en kaotisk morgon minst sagt.
Maken åkte till Paris i morse och eftersom han blir borta till på fredag blev vi kvar i soffan efter barnen gått och lagt sig i går kväll med Ben&Jerry och ett julspecial avsnitt av Gavin and Stacey.
Vi somnade i soffan och vaknade 07.30 i morse!!!!!!
Makens flyg gick 09.10 och barnen började skolan 08.15 ? snacka om panik!
Tur att vi bor NÄRA flygplatsen.
Hur jag lyckades få upp tre ungar, få dem att äta frukost och klä på sig samtidigt som jag duschade och klädde på mig är en gåta. Men vi hann till skolan i tid (pojkarna fick gå själva).
Ingen bra start för lill-skrut som skulle ta ?bacon sprutan? i skolan idag. Det gick fin fint och all eloge till skolsyster som avverkade ungarna på löpande band och som dessutom lyckades med konststycket att distrahera. Dottern tittade som ett fån när hon sa att det var klart.
Ett lite tag efter började det svida men då var vi ju redan på väg tillbaka till klassrummet.
Så nu sitter jag på kontoret. Har hinkat i mig tre koppar kaffe med mycket mjölk och har äntligen börjat lugna ner mig.
Ska slänga iväg en jobbansökan strax och träffa min mentor efter lunchen.
Tight! Men det låter som du löste det där med bravur!!
Bra jobbat, Tinker!
Nice work tinker!
Jag fick ett samtal från Sthlm city idag om att annonsera till VÄLDIGT förmånligt pris i samband med deras bröllopsspecial i januari. Tog faktiskt det erbjudandet, för det var riktigt bra. MEN det roliga var att hon som ringde tyckte att min idé och verksamhet var toppen, varför hon skulle tipsa redaktionen om den och se om de kunde skriva en artikel om min solistverksamhet i denna bröllopsspecial! Hoppas hoppas.