• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-11-24 09:55:54 följande:
    Solde, charm överträffar allt Hmmmm...hon verkar jaga då lilla vild drömmer som mest, lilla vild kanske har sängmöss
    Kan säkert vara sängmöss, ja!
  • Fjällbruttan

Soldemor skrev 2009-11-25 10:44:33 följande:
    Kan säkert vara sängmöss, ja!

Kan vi få låna en jägare av er till sommaren?

hur går det för lilla fröken?

Och hur går det för dig?? Och den humörssvängande maken??

• Soldemor

I går kväll berättade jag för maken att Siena tyckte om att bli borstad, då hämtade han borsten och borstade och pussade på henne jättelänge, det var tytdligen så skönt att hon somnade! I morse bar han runt på henne och pussade ännu mer, när jag skulle åka till jobbet - vill åka hem nu, till lilla mikroben. Igår vägde hon 1 269 gram. Har så mycket att göra efter nästan en veckas ledighet, men vill inget alls, vill vara lite mammaledig.

• Aleta

Han föll pladask för henne! Vad bra!

Soldemor skrev 2009-11-25 10:55:31 följande:
    I går kväll berättade jag för maken att Siena tyckte om att bli borstad, då hämtade han borsten och borstade och pussade på henne jättelänge, det var tytdligen så skönt att hon somnade! I morse bar han runt på henne och pussade ännu mer, när jag skulle åka till jobbet - vill åka hem nu, till lilla mikroben. Igår vägde hon 1 269 gram. Har så mycket att göra efter nästan en veckas ledighet, men vill inget alls, vill vara lite mammaledig.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-11-25 12:42:24 följande:
    Hallo tants. Idag är jag sjuk Trist.
    *Skickar över lussebullar, nybakta med massor av saffran*
  • Cantaton

oooooooooooh!!

Soldemor skrev 2009-11-25 13:10:44 följande:
    *Skickar över lussebullar, nybakta med massor av saffran*
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-11-25 10:53:31 följande:

Kan vi få låna en jägare av er till sommaren? hur går det för lilla fröken?Och hur går det för dig?? Och den humörssvängande maken??
    Går väldigt bra för lilla fröken! Tuff som en sköldpaddsfärgad bandbyboll med pinnsvans! Även när storebror fräser och väser (livrädd för detta otäcka monster!) så blir hon fort sig själv igen och härjar vidare på nya äventyr. Hon är så bedårande när hon skall upp på klösen i hallen. Med dödsföaktande fart hoppar hon upp, hamnar halvvägs upp längs klösstolpen och klättrar sedan vidare upp mot den mattklädda plattan. Där sov hon hela natten. Hon älskar också bollar, man kan rulla en boll till henne, så slår hon den tillbaks, och så kan man hålla på ett tag. Även storsnuttarnas gamla möss har fått ett nytt liv. Hon är så go!
  • Soldemor
    Aleta skrev 2009-11-25 12:40:40 följande:
    Han föll pladask för henne! Vad bra!
    Oh ja, men han vill inte erkänna det!
  • Villemoa

Näää, trist!! Krya på dig SNART!!

Cantaton skrev 2009-11-25 12:42:24 följande:
    Hallo tants. Idag är jag sjuk Trist.