• Svar på tråden Tantvarning6
  • Villemoa

Såna saker kan man leva på länge!

Håller med dig; mörka jävla årstid!! Fast idag är det förhållandevis ljust hos mig och jag har till och med sett solen! Känns som att återse en gammal kär vän man inte sett på evigheter!!

Frulle skrev 2009-11-26 13:25:53 följande:
    Hej alla,Det är så många som är hängiga och deppiga nu!! Mörka jävla årstid!!Jag blev dock glad nyss.. Det kom in en kille till mig här i receptionen och TACKADE mig för att jag är så glad och ler! det gör hans dagar lättare sa han!!
  • Frulle

Jaaa känns helt galet att ha fått se SOLEN!!

• Sonja68

Och Frulle, du har ju Skottland och whiskeyn att se fram emot
    Jag har bjudit hem några tjejer till mig på Tacos, vin, kex o ost imorgon kväll, och sedan blir det Rockafton med inslag av disco och schlager på Folkan. Stans bästa band spelar rockcovers Löningshelg, det kan bli riktigt kul!
    Ungarnas ryska på lördagmorgon är INSTÄLLD! Men oooooo så tråkigt *fnissar och funderar på exakt huuuur länge jag ska ligga och softa i sängen och vara lite bakis på lördag*

• Frulle

Ja, ska bli rätt skönt faktiskt!

Och din kväll låter ju inte fy skam den heller!!!
    Ha så jäkla kul nu!!

Nu loggar jag av och så är jag hemma på söndag igen.

Puss o kram alla.

Sonja68 skrev 2009-11-26 13:44:45 följande:
    Och Frulle, du har ju Skottland och whiskeyn att se fram emot Jag har bjudit hem några tjejer till mig på Tacos, vin, kex o ost imorgon kväll, och sedan blir det Rockafton med inslag av disco och schlager på Folkan. Stans bästa band spelar rockcovers Löningshelg, det kan bli riktigt kul!Ungarnas ryska på lördagmorgon är INSTÄLLD! Men oooooo så tråkigt *fnissar och funderar på exakt huuuur länge jag ska ligga och softa i sängen och vara lite bakis på lördag*
  • Cantaton

Om ni skulle söka nån som sjunger till er ceremoni, vilka ord skulle ni googla på då?

• Heloise

Sångerska/sångare/solist/musiker/

Nu sticker jag iväg och friskar och svettar med bästa H( som har jättestor bebismage, den efterlängtade bebben beräknas komma 9/1 ) sedan ska vi gå ut och käka och sen New Moon!!!! Jag kan dreggla i skydd av mörkret, mmm det är ju inte jailbait om de är över 20 inte sant

• passionsblomman

*snörvel*

Idag är jag sjuk och slokig. Jag kunde inte dova inatt ör det bara kröp i hela kroppen, ni vet sådär när själva sjuket bryter ut.
    Så jag har sovit halva dan. Sambon blev orolig nog för att göra thé med honung och två rostade mackor med ost och marmelad och servera på sängen.
    Det, mina tanter, hör definitibt inte till vanligheterna.

Sedan har jag uppdatert mig med min mamma i ett lååångt telefonsamtal.

Det är sedan min mer korkade sysselsättning upptagit min eftermiddag:
    Vi fick hitlevererat 8 kubikmeter ved som jag bara kände att jag vägrar låta ligga ute eftersom det ju HÄLLregnar mest jämt tycker jag. Idag sken solen och sambon var ledig, så jag tänkte att nu jäklar ska den in! (veden)
    Så jag har stått i källaren och staplat det som sambon kastade ner. Det blev efter ett tag förbaskat jobbigt och jag är glad att det inte var lite mer, för nu är jag totalt färdig.

Väldigt dum sak att göra med en vrålförkylning, men nu är den iallafall under tak och vi kan elda ett tag.

När man är novis på sådant härså är det också intressant att se hur mycket ved man egentligen får in i källaren och hur mycket 8 kubik i stjälpt mått blir när det är staplat.

Roligast idag: brev från Buttan i brevlådan!
    SÅ lyxigt det är numera när man nån gång inbland får ett riktigt brev!