• Svar på tråden Tantvarning6
  • MV85

Hej tanter...!
    Varm choklad med rom lät så gott att jag blev tvungen att göra mig en kopp.. Vet inte hur nyttigt det egentligen är när man är sjuk, men det är gott i alla fall!
    O till det: En stor skål glass.
    Är man sjuk så är man, o då fååår man äta "fel" saker som middag.. Det har min mamma sagt!

Snygg top till jeans funkar ALLTID när man ska ut eller på middag (om det inte är riktigt fin sådan)..

Knäpp farmor det där... hmmm...

Kommer inte ihåg mer.. Ta inte illa vid er, jag är bara dimmig. Kramar till alla!

• dfk

MV, krya på dig!!

Fjällbruttan, duktiga du som tar dig an pappershögar! Kom hit! och hjälp mig lite med mina travar, trugar och ber....

Aleta, Fika är inte dumt!

Tinker, fy, vad hemskt med svärmodern som är manisk!

Sonja, kramar till dig! Inget roligt att känna sig deppig!

Heloise. Ett rött kök låter passionerat och dynamiskt! Spännande med att renovera om köket. Det är ju husets hjärta!

Kramar till alla!

• TinkerBelle

Sonja - stuprörsjeans med en snygg topp funkar alltid!
    Har du ett par schysta stövlar till dessutom blir det hot hot.

• Fjällbruttan

Hallå!

Fjosok!!! Berätta mera!! NU!!!

Farmodern har uppenbarligen tappat alla indianerna ur kanoten,slagit ihjäl hamstern och hissen står i källaren...*ryser*

Dfk... det var mitt tvåmånadersryck som jag måste göra inför att lämna in skattedeklarationerna... suck.. är usel på sånt!

Cantaton, hoppas du fick hälsa på hos pappa idag! Och hoppas du kommer upp ur svackan snart, men försök inte att stressa dig ur den! Kul med midjemåttet förresten

Sonja, kramar till dig, och vem fan tvättar fönster inför jul?? Inte jag i alla fall! Det syns ju inte här uppe för det är liks mörkt jämt Dessutom hade ju jag en fönsterfirma som fixade det i höstas...

• Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-11-23 18:06:56 följande:
    Sonja, kramar till dig, och vem fan tvättar fönster inför jul?? Inte jag i alla fall! Det syns ju inte här uppe för det är liks mörkt jämt Dessutom hade ju jag en fönsterfirma som fixade det i höstas...
    Ja, eller hur?! Jag putsade iofs inte mina i höstas. Eller, jo, i augusti tror jag det var, då när fönsterfirman varit här och klantat sig... Räknas det??

Tänkte skriva mer, men nu kom Lillan och sa att: "Mamma jag vill att du ska komma och se Pysselskogen på Tv med mig". Såååå.... see you later!
  • Fjällbruttan

Underbart och må det hålla i sig lääääänge!!
    Nåt kul som hänt?
    Förutom alla kilon du tappar bort (och att du är så snygg!)

Cantaton skrev 2009-11-23 18:37:51 följande:
    Min svacka är borta NU

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2009-11-23 18:24:45 följande:
    Ja, eller hur?! Jag putsade iofs inte mina i höstas. Eller, jo, i augusti tror jag det var, då när fönsterfirman varit här och klantat sig... Räknas det??Tänkte skriva mer, men nu kom Lillan och sa att: "Mamma jag vill att du ska komma och se Pysselskogen på Tv med mig". Såååå.... see you later!

Augusti är höst här!! Eller hur

Vi ska kolla på Loranga Mazarin och Dartanjang nu... jag älskar den!

• Bobou

Haha, jag skrattade iaf åt farmodern!

Och det behövde jag... Min morfar, som varit skröplig länge, föll idag och slog sig illa i huvudet. Han har opererats och han lever, men är fortfarande nedsövd. Vet inte hur jag ska hantera det riktigt... Jag måste liksom låtsas att allt är som vanligt och hålla humöret uppe, för det är ju ingen mening med att bara gå runt och vara olycklig. Jag tänker också att det på något sätt är bra att "spara på krafterna", känslomässigt, om det skulle bli bättre eller sämre och jag måste åka upp.

TinkerBelle skrev 2009-11-23 14:34:18 följande:
    Hej på er tanter,Jag har mest gått runt och plockat hela dagen här hemma.Har ingen lust att öppna mailen alls.Har mått illa hela morgonen och bara fått i mig te, vatten och drick yoggi. Funderar på vad jag ätit som kan ha varit dåligt.vill ni gaska upp er tycker jag ni ska läsa denna halvhysteriska tråd på FL:www.familjeliv.se/Forum-4-288/m48894037.htmlVet inte om jag ska skratta eller bli arg, men en sak är säker farmodern är galen...
  • Bobou

Hallåååå, berätta!!!

Fjosok skrev 2009-11-23 15:37:35 följande:
    Saknar ingen längre ...... bara så ni som visste nu vet ...... typ