Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Om sambon inte har behövt dem där sakerna under de 8-9 år ni varit tillsammans lär ha knappast behöva dem nu.
SLÄNG, SÄLJ ELLER SKÄNK BORT!!!
Jag är dålig på det själv och svär ständigt över all sk*t vi har men inte använder.
Inte rött!
Kan ni inte ha vita luckor och sen inreda med tex rött på andra vis?
Nu har kortet på mig och Carola kommit upp på Carolas hemsida. Det var inte bra på någon av oss, haha, men fine. Det är den näst näst sista bilden i kategorin "Carolas release och födelsedagsfest i Radiohuset". www.carola.com
Pust, äntligen hemma, uttröttade barn, men de har varit helt underbart snälla och skötsamma.
Nu måste jag hitta hö till hästarna, de tålde inte hösilaget som jag hade köpt.
Passionsblomman, jag tycker att det är så härligt: "KAN ni snälla gå och SÄTTA er där i konjakshörnan, ta en öl och lite nötter och bara koppla av en stund!!! "
Solde, hur gick bilresan?
Sonja, vilken bild i huvet jag fick ni har nyss vunnit en massa tvättmedel o sen står ni o tvättar av kräk medans du står nästan näck och någon bara öppnar dörren
Tinker, hoppas att näsan på sonen inte blöder mer...ska vi skylla det på växtrelaterade saker? kärlet hann inte med
Cantaton, du var ju hur snygg som helst ju!!! När jag väl fick sidan att sluta snurra så hittade jag bilden Hoppas du kunde njuta ordentligt!!!
Passionis, glöm inte att dammtussarna under sängen bara är änglarnas tofflor som dem glömt när dem varit på besök! men vet hur det är...man bara måste städa ibland för att slippa kommentarer osv... men jag hoppas att trots röran att det blev bra iallafall!!! Lät ju smarrigt me all mat du prata om...
själv blev en drink på puben igår sisådär 4+ och sen gick vi till dansstället och skakade loss...hoppsan trots att jag blandade spriter igår så mådde jag bara lite illa imorse och var trött, sen kunde jag somna o sov hela dagen, ska ju jobba inatt... så jag är för en gångs skull inte bakis!
kan det vara att krafterna tyckte synd om mig o lät mig känna mig ung för en stund....? Men det är ju klart...att jag är alldeles öm i kroppen säger ju att jag inte är så ung längre
Heloise, det köket har jag själv dreglat över!!! Och shackrutig golv är något jag älskat sen barnsben!!! (fast du ville ha de på kaklet om jag minns rätt....blir också bra )
Men rostfritt.....ett finger o man ser avtrycket från långa vägar! Det är det enda me rostfritt....det blir skitigt så synligt!
nu ska jag få mat av mannen, han är bäst varit o handlat förnödenheter till mgi (choklad m.m) o nu lagar han mat
kramar till alla!
Ser ut som lördagskväll här inne!
*spanar efter tanter*
Nu ska jag sätta mig framför tv:n med dottern och se Transformers med ett glas vitt vin.
Äldsta sonen har 6 kompisar här i sitt jätte lilla rum - fattar inte att dem tycker det är kul att trängas där inne...
Idag är det domssöndag, och den här tanten har gudstjänst. Men jag tänker inte predika, utan högläsa ett kapitel ur "Pippi Långstrump". Tror ni jag har jobbet kvar i morgon?
Kjell Präst skrev 2009-11-22 08:58:24 följande: