Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha, jovisst, den gick hem hos eleverna. Fick många fina kommentarer för klänningen Men jag har glitter precis överallt av den.
Pappa har stabila värden idag. I övrigt är han nedsövd så det finns inte så mkt mer att säga. Blodtrycket svajade lite under natten, men det var väl det.
Är inte du på releaseparty Cantaton?
Jag har varit. Kom nyss hem.
Överlycklig?
Jag kom också precis hem från min sångtävling.
Vilken rolig dag jag har haft! När vi av en slump skulle gå in på NK, vem spelade där just då, jo Alcazar. Lite skoj att se dem live - och Cats var bara helt enkelt underbar! Så fartfylld och fysisk och - vacker! Rekommenderar alla som har möjlighet och gillar musikaler och dans att se den. Gjorde ju inte saken sämre att den handlar om sådana där mysig djur med päls och stor personlighet. Och efteråt tackade maken och var jättelycklig! Och han kunde inte alls minnas att han NÅGONSIN sagt att han skulle lämna mig, hrm. Vi får väl se vad han kommer ihåg på måndag...Sienas ena lillebror flyttade hem till sin pappa i Lund igår. Det gick bra, bortsett från att han luktade som sin mamma, vilket fick pappan att tro att det var tjejen som var där på nytt besök. Stackars den lille!
Nu skall jag drömma om katter som dansar. Sov gott och kram till alla tanter!
Härligt!
Var spelas Cats?
Spelas på Circus Cantaton.
Skulle för övrigt gått på den (fick det som bröllopspresent) men så blev barnvakterna sjuka dagen innan så det bidde inget Cats för oss inte
Åh vad tråkigt